چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 38284
منبع : پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

90 درصد جمعیت فعال استان قم زیرپوشش تامین اجتماعی هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم از پوشش 90 درصدی جمعیت فعال استان خبر داد و گفت: در سال 95 ارائه خدمات قابل قبول در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران را پیگیری می‌کنیم.
90 درصد جمعیت فعال استان قم زیرپوشش تامین اجتماعی هستند
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی‌موسوی در نشست مشترک مدیران و کارشناسان تامین اجتماعی قم با مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: در استان قم 14 هزار و 700 کارگاه فعال مشمول قانون تامین اجتماعی وجود دارد که 60 درصد از این کارگاه‌ها صنفی هستند.

وی افزود: همکاری با صنعت و تولید از مهمترین سیاست‌های کاری تامین اجتماعی در استان قم است و معتقدیم در سایه تعامل مطلوب و همکاری صادقانه می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم کارفرمایان و تولیدکنندگان را یکی از شرکای خوب تامین اجتماعی نام برد و تصریح کرد: همکاری دو سویه کارفرمایان و تامین اجتماعی به پویایی تولید می‌انجامد و همین امر می‌تواند در رفع مسائل فی مابین موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه ارائه مستندات قانونی و مدارک مثبت در زمان حسابرسی و نیز بازرسی کارگاه‌ها از سوی کارفرما به نفع خود آنها است اظهار کرد: کارفرمایان نهایت همکاری را با حسابرسان و بازرسان کارگاهی تامین اجتماعی داشته باشند و اگر هم اعتراضی به مبالغ بدهی ایجاد شده دارند می‌توانند با توجه به ماده 42 و 43 قانون تامین اجتماعی درخواست بررسی در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر کنند.

موسوی از فراهم شدن امکان خرید دِین کارفرمایان بدهکار به تامین اجتماعی توسط بانک رفاه خبر داد و افزود: کارفرمایان بدهکار می‌توانند با معرفی این اداره کل از امکان خرید دِین بانک رفاه برخوردار شوند و نسبت به تسویه بدهی خود با تامین اجتماعی اقدام کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceew8x.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما