چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 32244
در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر قم،

بیاتی رئیس و بختیاری نائب رئیس باقی ماندند / تغییر منشی‌ها و سخنگو

قم نيوز : قم نگار: رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر در سومین دور انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم تغییر نکردند اما عباس ذاکریان، حسین فاکر و مصطفی سعادت طلب از قطار هیئت رئیسه در سال سوم شورای شهر پیاده شدند.
بیاتی رئیس و بختیاری نائب رئیس باقی ماندند / تغییر منشی‌ها و سخنگو
به گزارش قم نگار، عصر امروز، چهارشنبه 4 شهریور 1394، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم برگزار شد و این شورا برای سومین سال از دوره خود، هیئت رئیسه خود را برگزید.

در حالی 18 عضو از 21 عضو شورای شهر حضور داشتند، ولی الله بیاتی با 18 رای در جایگاه ریاست شورای اسلامی شهر قم باقی ماند و حسن بختیاری فر نیز با 14 رای جایگاه نائب رئیسی را حفظ کرد، این در حالی بود که غائب مشهود این رای گیری، عابدینی پور بود که در مصاحبه ای این انتخابات را از قبل هماهنگ شده خوانده است!

اعضای شورای اسلامی شهر قم اما در منشی‌ها و سخنگوی شورا تغییر ایجاد کردند و طوبی حجازی و حسن ملایی را به عنوان منشی و نعمت الله عواطف رسمتی را به عنوان سخنگوی شورا برگزیدند و به این ترتیب عباس ذاکریان، حسین فاکر و مصطفی سعادت طلب  بر اثر تغییرات ایجاد شده در این انتخابات مسئولیت‌های سخنگویی و منشی‌گری شورای اسلامی شهر قم را به جانشینان خود واگذار کردند.

در این جلسه انتخاباتی که به طور غیر منتظره‌ای و به پیشنهاد محمد آتش زر، رئیس پیشین شورای اسلامی شهر قم، غیر علنی برگزار شد، اعضای کمیسیون‌ها نیز مشخص شدند تا هر کمیسیون در نخستین جلسه خود، هیئت رئیسه خود را برگزیده و به شورا معرفی کند.

انتهای پیام/
گزارشگر : سیدعلی پورطباطبایی
https://qomnews.ir/vdceew8x.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما