سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 42144
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
به همت مرکز گفتمان اقتصاد مقاومتی؛

دوره آموزشی «تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی ویژه طلاب حوزه علمیه قم به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.
دوره آموزشی «تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی ویژه طلاب حوزه علمیه قم به همت مرکز گفتمان اقتصاد مقاومتی با همکاری مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود که در این دوره سرفصل‌هایی همچون «نقش روحانیت در جنگ اقتصادی»، «ضرورت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اقتصاد مقاومتی» و «اصول اقتصاد مقاومتی» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 این دوره با حضور آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجج اسلام والمسلمین  یوسفی مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، میرمعزی مدیر مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی حوزه  برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، این دوره به مدت دو روز در هشتم مهرماه از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد و تا ساعت 18 ادامه دارد و روز جمعه نهم مهرماه نیز از ساعت 8 صبح در مدرسه معصومیه قم برگزار می‌شود.

گفتنی است طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات شامل نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 30002533000015 ارسال کنند؛  همچنین  به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه دوره مقدماتی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی و بسته محتوایی اقتصاد مقاومتی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceez8e.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما