يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 32154
منبع : خبرگزاری حوزه
به‌منظور اقدام اساسی در زمینه مبارزه با بدحجابی صورت گرفت؛

امضای طومار عفاف و حجاب در قم

قم نيوز : قم نگار: در طوماری که در زمینه عفاف و حجاب از سوی جمعی از طلاب و نمازگزاران قم تنظیم شده خطاب به استاندار قم، فرماندهی نیروی انتظامی استان قم، فرماندهی سپاه قم و دادستان استان قم آمده است امضاء کنندگان خواستار اقدام اساسی شدند.
امضای طومار عفاف و حجاب در قم
به گزارش قم نگار، در طوماری که در زمینه عفاف و حجاب از سوی جمعی از طلاب و نمازگزاران قم تنظیم شده خطاب به استاندار قم، فرماندهی نیروی انتظامی استان قم، فرماندهی سپاه قم و دادستان استان قم آمده است: با این فسادهای اخلاقی و منکرات باید مقابله و مبارزه کرد. ما خوب می‌دانیم این جزو تعالیم اسلام است که با زبان و تبیین باید مردم را با فضایل اخلاقی آشنا کرد و از منکرات دور نگه داشت این به جای خود درست٬اما با شیوع منکرات و با تظاهر به آن باید مقابله کرد؛ قدرت نظام باید جلوی سیر فحشا و فساد را بگیرد.

در ادامه این طومار آمده است: در همین راستا با توجه به هشدارها و تذکرات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید به این وسیله خواسته‌های ما مردم و نمازگزاران قم به ترتیب زیر اعلام می‌شود.

۱.مبارزه با مظاهر فساد و بی‌حجابی و بی بندوباری باید از دستگاه‌های مسئول و ادارات دولتی به‌طور اکید و جد و فوری شروع شود و اجرا شود. بدیهی است بالاترین مقام هر سازمان رسمی و دولتی مسئول عواقب عدم اجرای قانون و متهم اصلی بی مبالاتی و اباحی‌گری و بی‌توجهی به خواست مقام معظم رهبری و امت حزب‌الله خواهد بود.

۲. احیا و اجرای طرح مفید امنیت اخلاقی که توسط دلاوران نیروی انتظامی به شکل مؤثری در حال انجام بوده و آثار مثبت آن به‌خوبی مشهود بود و با توطئه‌های دست‌های نفاق پوشیده در لفاف دلسوزی برخی مسئولان اجراییِ خودباخته٬متوقّف یا کمرنگ شد، قاطعانه مورد تقاضای امت حزب الله و ولایتمدار قم است. همچنین همکاری و یاری رسانی نیروی مقاومت بسیج و ستاد اجرایی امر به معروف سپاه قم را در این امر مهم خواستاریم.

۳.برخورد با زنان بدپوشش و یا کشف حجاب آنها در خودروها که مروج پوشش غیرشرعی و قبح‌زدا از عفت عمومی هستند و نیز کارناوال‌های عروسی که قداست حرم اهل بیت(ع) را مراعات نمی‌کنند را به طور جد از پلیس راهور نیروی انتظامی خواستاریم.

۴. از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مصرانه می‌خواهیم که دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب٬مراجع عظام تقلید و دریای خروشان امت حزب‌الله که سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند را در مورد جلوگیری از ترویج مظاهر فساد و روابط لجام گسیخته و متقابل آن ترویج و گسترش فرهنگ عمومی حجاب و اخلاق را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

۵.قوه قضاییه بدون تردید نقش بسیار جدی در سستی یا جدیت امر مبارزه با فساد داشته و دارد، حمایت از نیروهای انتظامی در برخورد با مظاهر بدحجابیوفساد اخلاقی٬برخورد با مراکز قدرتی که پنهان یا آشکار از مفسدان و متظاهران به بدحجابی و بی بند و باری حمایت می‌کنند، و در نهایت حمایت از ضابطان این حوزه و عوامل امر به معروف و نهی از منکر، که در مجلس شورای اسلامی قانونی شده است، مورد تقاضای ما از دادستان محترم است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceez8x.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما