دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 32037
سرپرست هیئت کاراته قم:

تیم کاراته قم نایب قهرمان کاتای نونهالان کشور شد‌

قم نيوز : قم نگار: سرپرست هیئت کاراته قم گفت: تیم کاراته قم با کسب ۳ مدال رنگارنگ نائب قهرمان کاتای نونهالان کشور شد.
تیم کاراته قم نایب قهرمان کاتای نونهالان کشور شد‌
به گزارش قم نگار، علیرضا برخورداری اظهار داشت: تیم کاراته استان قم در رقابت‌های کاتای نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشت و توانست در رده سنی نونهالان بر سکوی دوم کشور قرار گیرد.

وی افزود: در این مسابقات، محمد معین غلامی کاتاروی آینده دار قمی در رده سنی ۷ تا ۹ سال موفق به کسب تنها مدال تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها شد.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: متین محمدی یکتا کاتاروی قمی رده سنی نونهالان ۱۰ و ۱۱ سال موفق شد عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کند.

برخورداری بیان کرد: سید مجید وکیلی دیگر کاتاروی شایسته استان قم بود که در رده سنی نونهالان ۱۲ و ۱۳ سال به مقام سوم رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.

وی عنوان کرد: تیم کاتای موبایل جهان قم متشکل از متین محمدی یکتا، محمدمعین غلامی و رضا تلخابی نیز در کاتای تیمی نونهالان به مقام هفتم رسید و رضا تلخابی در رده سنی نونهالان ۷ تا ۹ سال به مقام هشتم بسنده کرد.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: علیرضا خدری کاتاروی شایسته قمی در در ردهس نی جوانان نیز صاحب عنوان چهارم شد و به اردوی تیم ملی راه یافت و محمدمهدی صالح‌پور نیز در رده سنی نوجوانان به مقام پنجم رسید و وی نیز به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

برخورداری خاطرنشان کرد: تیم کاتای استان قم در این مسابقات علاوه بر نایب قهرمانی در رده نونهالان، در مجموع رده‌های سنی به مقام پنجم رسید در حالی که محمد سلطانی و علی سلطانی مربیگری این تیم را بر عهده داشتند و ابراهیم ماجد ویشگاهی، محمدمهدی سلطانی و ابوالقاسم پایدار از قم به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcef78x.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما