پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 14497
نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم خبر داد:

برگزاری جشنواره و تجلیل از قهرمانان جودوی بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از برگزاری جشنواره تخصصی این رشته ورزشی ویژه بانوان و دختران علاقمند به جودو خبر داد.
برگزاری جشنواره و تجلیل از قهرمانان جودوی بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، سیما شاهزاده‌حمزه با تشریح برنامه‌های این هیئت در آستانه فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تصریح کرد: جودو از جمله‌ رشته‌های مورد علاقه نوجوانان و جوانان دختر قمی است و امیدواریم بتوانیم استعدادهای خوبی را شناسایی کرده و در مسیر توسعه و رشد این رشته و همچنین قهرمان‌پروری حرکت کنیم.
 
وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های متنوعی برای رشد و تحول در جودو قم داریم، به خصوص در بخش بانوان که بیش از هر نیاز دیگر به افزایش نیروی انسانی متخصص و همچنین افزایش ورزشکاران سازمان یافته برای حرکت در مسیر قهرمانی نیاز دارد.
 
شاهزاده ‌حمزه ابراز داشت: در یکی از نخستین اقدامات برای این منظور هیئت جودو در نظر دارد با توجه و تاکید بر استعدادیابی و پرورش نونهالان و نوجوانان استان و به منظور توسعه این هنر المپیکی، در بخش بانوان جشنواره تخصصی جودو را برگزار کند.
 
نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان داشت: با توجه به اینکه در اعیاد پر خیر و برکت شعبان قرار داریم، به شکلی برنامه‌ ریزی کرده‌ایم که همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (روز جوان) با همکاری بسیج ورزشکاران سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم این جشنواره را برگزار کنیم.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره یادآور شد: هدف از برپایی این جشنواره، معرفی رشته جودو به بانوان استان و آگاهی آنها از اهداف فدراسیون و همچنین هیئت جودو و کوراش قم به منظور کشف استعداد و اعزام به مسابقات کشوری، برون مرزی و در نهایت کسب سهمیه المپیک است.
 
شاهزاده ‌حمزه عنوان داشت: در این جشنواره طبق برنامه ریزی هیئت جودو علاوه بر برنامه‌هایی که بانوان جودوکار برای معرفی و شناساندن رشته خود به نمایش خواهند گذاشت مراسم تجلیل از مربیان و قهرمانان این رشته و همچنین مسابقه و برنامه‌های متنوعی برای حاضرین در نظر گرفته شده است.
 
وی یاد آور شد: در پایان هدایایی به رسم یاد بود از طرف هیئت جودو به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد، ضمن اینکه از عموم بانوان علاقمند به جودو دعوت می‌کنیم در این جشنواره که از صبح امروز در سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله واقع در منطقه نیروگاه برگزار می‌شود، حضور یابند تا شاهد جشنواره باشکوهی باشیم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcefe8z.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما