پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 37717
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی خبر داد

اختصاص 140 میلیارد تومان برای ساماندهی حاشیه کلانشهرهای مذهبی کشور

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 140 میلیارد تومان برای ساماندهی حاشیه کلانشهرهای مذهبی کشور خبر داد.
اختصاص 140 میلیارد تومان برای ساماندهی حاشیه کلانشهرهای مذهبی کشور
 به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در قم با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در زمینه اختصاص بودجه‌ای به ساماندهی حاشیه کلانشهرهای مذهبی کشور گفت: ابتدا قرار بود این بودجه به مبلغ 60 میلیارد تومان تنها به مشهد مقدس اختصاص یابد اما با پافشاری نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی این مبلغ به 140 میلیارد تومان افزایش یافت و به شهرهای مشهد، قم و شیراز تعلق گرفت.

وی با اشاره به وضعیت حاشیه شهر مقدس قم افزود: وضعیت مناطق حاشیه‌ای قم زیبنده این شهر مقدس که پایگاه مرجعیت شیعه نیز به حساب می‌آید، نیست و باید به شکل مناسبی ساماندهی شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس باید سهم خود را بابت استفاده از خدمات فرهنگی و مذهبی شهر قم در کشور پرداخت کنند و اختصاص این مبلغ از بودجه‌های داخلی شهرداری عادلانه نیست، اضافه کرد: در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته است و بودجه‌هایی به شهر مقدس قم اختصاص یافته است.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdceff8x.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما