يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 31777
مدیرکل بهزیستی استان قم خبر داد

احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: بیش از دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان قم در منطقه پردیسان ساخته می‌شود.
احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در قم
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه امروز با بیان اینکه ۱۰ درصد جمعیت استان قم ساکن پردیسان هستند، اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهزیستی به صورت سریع‌تر و در کمترین زمان ممکن به ساکنان منطقه پردیسان، مجتمع خدمات بهزیستی در این منطقه دایر شد.

وی با اشاره به فاصله منطقه پردیسان با مرکز شهر قم بیان کرد: این فاصله برای ارائه خدمات مشکل آفرین بود که با دایر کردن مرکز خدمات بهزیستی در این منطقه امیدواریم برخی مشکلات برطرف شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به شمار معلولان استان قم گفت: ۲۲ هزار نفر از معلولان در استان قم زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند که ۴۵۰ نفر آنان ساکن پردیسان هستند.

وی همچنین شمار خانوارهای بی‌سرپرست ساکن پردیسان را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دو هزار خانوار بی‌سرپرست در این منطقه زندگی می‌کنند که برای رسیدگی و خدمات‌رسانی به ایشان باید مرکزی به صورت ثابت در منطقه پردیسان دایر می‌شد.

سلیقه بیشترین مشکلات مددجویان بهزیستی را اشتغال و مسکن دانست و گفت: در این زمینه نیازمند یاری بیش از پیش مسئولان هستیم که تا کنون با کمک خیران و حمایت مسئولان توانسته‌ایم بخشی از نیازهای مددجویان را پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تا سال آینده برای مددجویان بهزیستی بیش از دوهزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد، تصریح کرد: این واحدهای مسکونی در منطقه پردیسان برای مددجویان واجد شرایط ساخته و به ایشان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceff8x.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما