شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 42577
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مشکل پروژه‌ تقاطع سه سطحه 15 خرداد با تعامل حل شود/ عزم جدی مسؤولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: عزم مدیران استان بر این است که با تعامل، مشکل پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر حل شود و اگر پیمانکار طبق تعهدات خود عمل نکند به اجبار وارد بحث خلع پیمان می‌شویم.
مشکل پروژه‌ تقاطع سه سطحه 15 خرداد با تعامل حل شود/ عزم جدی مسؤولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک مدیران شهری با استاندار، مقامات قضایی استان و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص روند اجرایی پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر اظهار کرد: پروژه 15 خرداد دچار تأخیر زیادی شده و پیمانکار در زمینه تکمیل آن تعلل کرده است به همین خاطر این جلسه در راستای بررسی مشکلات پروژه، همچنین تصمیم‌گیری در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آن برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه اتمام پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر مطالبه‌ای عمومی است، گفت: در صدد هستیم تصمیمی قاطع از سوی مجموعه مدیران استان در خصوص روند اجرایی آن گرفته شود تا بتوانیم مشکلات آن را برطرف کرده و در موعد مقرر تکمیل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اتخاذ تصمیماتی در خصوص وضعیت اجرایی و نحوه ادامه فعالیت پیمانکار در این پروژه خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در مردادماه در دفتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص این پروژه برگزار شده بود، پیمانکار تعهد داد که آن را حداکثر تا 10 آذر تکمیل کند اما همچنان به نظر نمی‌رسد در این زمان امکان افتتاح آن باشد.

وی با اشاره به تصمیم مدیران استان برای برگزاری جلسه با پیمانکار و تعیین تکلیف وضعیت آینده پروژه گفت: هفته آینده مدیران جلسه‌ای مجدد با پیمانکار برگزار کرده تا تصمیم آن برای نحوه تکمیل پروژه را جویا شوند.

بیاتی با تاکید بر اینکه سعی داریم وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر با تعامل با پیمانکار حل شود، تصریح کرد: در صورتی که پیمانکار اقدامی در خور در خصوص تکمیل پروژه انجام نداده و به تعهدات خود عمل نکند در بحث خلع پیمان وارد خواهیم شد تا مشکل مردم سریع‌تر حل شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش و عزم مدیران شهری بر این است که تمام پروژه‌های نیمه کاره را تکمیل کنند و اجازه ندهند که در این پروژه‌ها خصوصاً پروژه‌ 15 خرداد بر مشکلات مردم افزوده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcefn8e.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما