سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 21507

ربانی آماده اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: محمد محسن ربانی دو و می‌دانی کار قمی با برگزاری اردوی آماده سازی در استان گلستان آماده اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی می‌شود.
ربانی آماده اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون می‌شود
به گزارش قم نيوز، محمدمحسن ربانی به منظور به دست آوردن آمدگی بیشتر در راه شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون و کسب مدال از این رقابت‌ها در اردوی آماده سازی استان گلستان شرکت کرد.

وی دارنده نخستین مدال طلای تاریخ دو و میدانی کشورمان در رقابت‌های رشته پرش با نیزه مسابقات قهرمانی مردان آسیا محسوب می‌شود و در سال ۲۰۰۷ توانسته است این عنوان ارزشمند را به دست بیاورد.

رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ در شهر اینچئون کشور کره جنوبی برگزار می‌شود و بر‌ترین دوندگان قاره آسیا در این مسابقات شرکت می‌کنند.

ربانی از ماه‌ها پیش در حال تمرین برای حضوری قدرتمند در این مسابقات است و با توجه به خصوصیات و تجربیات ارزشمند این ورزشکار قمی در میادین آسیایی و جهانی، وی یکی از امیدهای اصلی کسب مدال از این مسابقات است.

ربانی در دوره قبلی بازی‌های آسیایی که در شهر گوانگ ژو چین برگزار شد نیز حضور یافت ولی در رقابت با حریفان خود سرانجام با کسب مقام چهارم به کار خود پایان داد.

محمد محسن ربانی قهرمانی پرش با نیزه مسابقات ۲۰۰۷ اردن، مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۱۰)، کسب ۲ مدال (یک نقره و یک برنز) در بازیهای کشورهای اسلامی، کسب عنوان دومی بازیهای داخل سالن آسیا (۲۰۰۵)، دریافت مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۰۴) و عناوین مختلفی از این دست را در کارنامه ورزشی خود دارد و در حال حاضر یکی از بالا‌ترین شانس‌های ایران برای کسب مدال در بازیهایی آسیایی کره جنوبی به شمار می‌رود.

در پیکارهای بین المللی دو و میدانی فجر نیز که به منزله مسابقات قهرمانی کشور است تیم اعزامی استان قم با یک مدال خوشرنگ طلا به کار خود پایان داد و طی آن محمد محسن ربانی که در سال‌های اخیر مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات داخلی و بین المللی به دست آورده به مدال طلا رسید.

ربانی در ماده پرش بانیزه با پرشی به میزان چهار متر و ۷۰ سانتی‌متر به مقام قهرمانی رسید و پس از وی محمد بنی آدم با چهار متر و ۷۰ سانتی‌متر و محمد بیاتی با چهار متر و ۵۰ سانتی‌متر به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcefn8w.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما