پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 49967
منبع : خبرگزاری فارس
امشب در مرحله نیمه نهایی صورت می‌گیرد:

رقابت 4 تیم مدعی برای صعود به فینال جام شهيد سراجي قم

قم نيوز : قم نيوز: چهار تیم امشب در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام رمضان فوتسال یادواره شهدای قم برای کسب مجوز صعود به فینال با یکدیگر رقابت می‌کنند.
رقابت 4 تیم مدعی برای صعود به فینال جام شهيد سراجي قم
رقابت 4 تیم مدعی برای صعود به فینال جام شهيد سراجي قم
به گزارش قم نيوز، جذاب‌ترین رقابت ورزشی با عنوان جام رمضان به رشته فوتسال اختصاص دارد که هر ساله هم بازیکنان زیادی در رده‌های سنی مختلف را در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی، دسته‌جات آزاد و محلی به این جام می‌کشاند و هم اینکه علاقمندان زیادی را به خود جذب می‌کند.

در شب‌های ماه مبارک رمضان،‌ سالن‌های متعددی در شهر قم میزبان و پذیرای ورزشکاران و قمی‌های علاقمند به ورزش برای رقابت و تماشای مسابقاتی با عنوان جام رمضان است، بازی‌هایی که در رشته‌هایی نظیر فوتسال، والیبال و پینگ‌پنگ امسال در قم پر رنگ‌تر بود.

جام رمضان فوتسال در سالن ورزشی مریم منطقه آذر قم از جمله‌ جام‌های قدیمی است که پیش از این در فضای باز و زمین آسفالت منطقه ناصر دیوان قم به انجام می‌رسد و هر شب تعداد بی‌شماری از پیشکسوتان و علاقمندان به فوتسال در این مکان بازی‌ها را نظاره‌گر بودند.

اما این رقابت‌ها چند سالی است که در سالن مریم به انجام می‌رسد و امسال نیز بازیکنان فوتسالیست که اکثر آنها در تیم‌های باشگاهی قم شاغل هستند، هم در ترکیب تیم‌های خود و هم در قالب تیم‌های ملی و دسته‌های آزاد در جام رمضان با عنوان یادواره شهید حسین سراجی به میدان رفتند.

بعد از برگزاری دیدارهای مقدماتی و دور دوم این بازی‌ها، چهار تیم چرم وحید، نبرد، مبلمان یزدی و هیأت‌‌ فاطمه الزهراء قم مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند و امشب در این مرحله دو دیدار حساس برای تعیین فینالیست‌های این جام برگزار خواهند کرد.

امشب از ساعت 22 در کوچه شماره 15 بلوار شهید دل‌آذر قم و به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه فرهنگی ورزشی مریم، نخستین بازی مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های مبلمان یزدی و نبرد به انجام می‌رسد و سپس تیم‌های چرم وحید و هیأت‌‌ فاطمه‌الزهرا (س) از ساعت ۲۳ در دیگر دیدار این مرحله رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefo8e.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما