پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 45637
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

آمادگي نيروهاي بحران و آتش‌نشاني شهرداري قم براي اعزام به تهران

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم از آمادگي نيروهاي بحران و آتش‌نشاني قم براي اعزام به تهران و امدادرساني به مصدومان حادثه برج پلاسكو خبر داد.
آمادگي نيروهاي بحران و آتش‌نشاني شهرداري قم براي اعزام به تهران
به گزارش قم نیوز، حميدرضا عابدي خرسند با اشاره به حادثه آتش‌سوزي و ريزش برج پلاسكو تهران اظهار كرد: متاسفانه در اين حادثه دلخراش با وجود خدمات‌رساني گسترده نيروهاي آتش‌نشاني تهران ساختمان ريزش كرد و برخي هموطنان مصدوم شده‌اند و برخي نيز زير آوار مانده‌اند.

وي ضمن ابراز تاسف از اين حادثه، آمادگي شهرداري قم و نيروهاي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني براي اعزام به تهران را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: در اين زمينه با توجه به ضرورت اقدامات سريع و عاجل در بحران و با عنايت به اينكه شهر قم به عنوان شهر معين استان تهران در مواقع بحران مطرح است، نيروهاي آتش‌نشاني در حال آماده باش براي اعزام به تهران در صورت لزوم هستند.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم بيان كرد: متاسفانه در اين حادثه جان بسياري از شهروندان و نيروهاي خدوم آتش‌نشاني به خطر افتاده است كه اميدواريم هيچ‌يك از هموطنان در خلال اين حادثه دچار مشكل جدي نشده باشند.

وي گفت: آمادگي نيروهاي مديريت بحران شهرداري و آتش‌نشاني براي اعزام به تهران به مسوولان اعلام شده و در صورت نياز به سرعت اين كار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcefp8e.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما