دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 29617
گذری بر بخش خانواده نمایشگاه بهشت بانو

دادگاهی که به خوشبختی تبدیل شد

قم نيوز : قم نیوز: بخش خانواده از مهمترین بخش های شهرک معارفی بهشت بانو به حساب می آید که با ارائه مباحث مشاوره ای به خانواده ها، مشکلادت بسیاری از زوجین را مرتفع می نماید.
دادگاهی که به خوشبختی تبدیل شد
به گزارش قم نیوز، بخش خانواده ازبخش‌های پنج‌گانه نمایشگاه سبک زندگی شهرک معارفی بهشت بانوست.
سیدحسین بیگلری غرفه‌دار بخش خانواده درباره این بخش به خبرنگار روابط عمومی بهشت بانو اظهار داشت: دوستان حاضر در بخش چند کار را انجام می دهند اعم از جذب، تثبیت، معرفی غرفه ها وهدایت بازدید کنندگان و گروه های مختلف که متناسب به نیازهای آنها در این بخش غرفه هایی تعبیه شده است.

وی در ادامه می گوید: برای مثال ما خانواده ها را به سمت غرفه خانواده، همسران را به سمت کارگاه زوجین هدایت می کنیم همچنین در این بخش های غرفه دشمن شناسی وجود دارد که پذیرای خانواده های محترم برای شناخت خطرات پنهان درعرصه های مختلف و شناخت دشمن و تحرکات آنها علیه خانواده است، سید حسین بیگلری که همانند خادمین دیگر نمایشگاه به صورت افتخاری به زوار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خدمت می کند خود از طلاب حوزه علمیه و اهل فردوس مشهد است.

وی افزود: در کنار بخش های تخصصی، نیمکت هایی برای استراحت و صمیمیت زوجین قرار گرفته است همچنین بازی کودکان در کنار حوض هم فضای زیبایی را در کنار بحث های تخصصی ایجاد کرده است.

بیگلری با ذکر خاطره ای از یک زوج جوان که بطور جدی با هم مشکل داشتند و آشکارا یکدیگر را متهم به اشتباه در حق خود می کردند می گوید رفتار آنها در جلوی مشاور مانند رفتار زوج هایی بود که در دادگاه طلاق یکدیگر را محکوم می کنند ولی پس از انجام مشاوره در این بخش به گفته خودشان بسیار متحول شدند تا جایی که از تک تک خادمین و مشاورین و حتی حراست هم بخاطر این کمک بزرگ تشکر می کردند.

رفتار آنها جلوی مشاور مانند رفتار زوج هایی بود که در دادگاه طلاق یکدیگر را محکوم می کنند ولی پس از انجام مشاوره در این بخش به گفته خودشان بسیار متحول شدند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcefp8w.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما