چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : 28627
در دیداری تدارکاتی

تیم فوتبال صبای قم در خانه مغلوب پاس همدان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، برابر تیم فوتبال پاس همدان شکست خورد.
تیم فوتبال صبای قم در خانه مغلوب پاس همدان شد
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و پاس همدان عصر امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که صبا در این بازی با نتیجه یک بر صفر به حریف همدانی خود باخت.

شاگردان مهدی تارتار در حالی در این مسابقه با یک گل بازنده شدند که باید روز شنبه ۱۵ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه از تیم سپاهان اصفهان پذیرایی کنند.

صبا در مسابقه امروز با ترکیب میلاد فراهانی، هادی شکوری، مسعود حق جو، محمدامین آرام طبع، محمد کوشکی، وحید علی آبادی، حسین بادامکی، ابوالفضل ابراهیمی، ایوب کلانتری، جلال علیمحمدی و فرشید باقری به میدان رفت.

بازیکنان ذخیره صبا نیز در خلال این مسابقه دوستانه به میدان آمدند اما موفق به تغییر نتیجه به سود تیمشان نشدند تا صبا در برابر حریف دسته اولی خود بازنده شود.

در این مسابقه در نیمه نخست تیم فوتبال پاس همدان بازی به مراتب بهتری ارائه کرد اما در نیمه دوم صبای قم عنان کار را در دست گرفت گرچه وزش باد در نیمه دوم عرصه را برای صبا تنگ کرد و مانع از نمایش هجومی بهتر صبا شد.

از نکات جالب توجه این بازی حضور محمد بزچلو مدافع نیم فصل نخست صبا در ترکیب تیم پاس همدان بود که بازی بسیار خوبی در برابر تیم سابقش ارائه داد و انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش داشت.

پیروز قربانی مدافع تیم فوتبال صبای قم که در اختیار باشگاه قرار گرفته‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد در محل برگزاری مسابقه حضور نداشت و گفته می‌شود در بازی با سپاهان هم به طور قطع و یقین به میدان نمی‌رود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcefp8w.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما