سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 21877

برگزاری مسابقات انتخابی تکواندو نوجوانان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات انتخابی تکواندو نوجوانان در قم به منظور شناسایی اعزام تیم منتخب تکواندو قم در رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقات انتخابی تکواندو نوجوانان در قم
به گزارش قم نیوز، نخستین رویداد تکواندو استان قم از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و در آن تکواندوکاران آینده ساز قمی برای عضویت در تیم‌های منتخب قم در مسابقات کشوری به رقابت می‌پردازند.

مسابقات تکواندو انتخابی نوجوانان قم روز پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بر‌ترین تکاندوکاران این رده سنی از باشگاه‌های مختلف تکواندو قم گرد هم آمده و زیر نظر مربیان هیئت تکواندو به مبارزه می‌پردازند.

به غیر از رده سنی نوجوانان، قرار است مسابقات رده سنی نونهالان و خردسالان نیز اوایل اردیبهشت ماه برگزار شود تا ترکیب تیم‌های رده‌های سنی پایه قم برای اعزام مسابقات رده سنی نونهالان و نوجوانان کشور شناخته شود.

این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که رده بندی باشگاهی در آن مد نظر قرار نمی‌گیرد و شیوه برگزاری آن به شکل آزاد و در اوزان مختلف است که دارندگان کمربند قرمز مشکی به بالا در آن اجازه حضور دارند.

هیئت تکواندو استان قم در نظر دارد نفرات اول تا سوم هر رده سنی را به اردوی تیم‌های اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور دعوت کند.

تکواندو قم در یکی دو سال گذشته تلاش زیادی برای فعالیت در رده‌های سنی پایه آغاز کرده است چنان که علی بختیاری در وزن ششم و محمد صفایی در وزن هفتم دو تکواندوکار قمی بودند که در اردوی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نوجوانان از ۲۹ اسفند سال جاری تا یکم فروردین ماه و مسابقات تکواندو رده سنی نوجوانان قهرمانی جهان از ۳ تا ۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ به میزبانی چین تایپه شرکت کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefv8w.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما