يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 13867

تقدیر فرماندهی انتظامی استان قم از شهردار کلانشهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاحيه سه پروژه عمرانی فرماندهي انتظامي استان قم با حضور سردار مجتبایی فرمانده انتظامي استان، دلبري شهردار کلانشهر قم و بهشتي معاون فنی و عمراني و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.
تقدیر فرماندهی انتظامی استان قم از شهردار کلانشهر قم
به گزارش قم نیوز، سردار مجتبایی در مراسم افتتاح و بهر ه برداری از پروژه های بلوار ولايت ، سر درب ورودي ستاد فرماندهي انتظامي و سالن ورزشي "سردار شهيد همايي فصيح" از همکاری و تعامل خوب و صادقانه محمد دلبری شهردار کلانشهر قم در ارتباط با اجرای پروژ های عمرانی فرماندهی انتظامی استان قم تقدیر و تشکر نمود.

سردار مجتبایی فرماندهی نيروي انتظامی استان قم ضمن قدرداني از زحمات و تلاشهاي بي شائبه مدیریت شهری در اجرای پروژ ه های شهری در قم گفت: هماهنگی و همکاری سازمان‌ها و بخش‌های مختلف موجب آرامش و رضایتمندی‌ مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پليس امروز از اقتدار و آمادگي بالايي برخوردار است؛افزود: فرمانده انتظامي استان قم در کنار مردم است و نيروي انتظامي يکي از دستگاه هايي است که وظيفه بسيار مهمي از جمله تامين امنيت همه جانبه، نظم و انضباط در جامعه را بر عهده دارد تا مردم در يک فضاي امن و آرامي زندگي کنند.

مجتبايي با اشاره به نام گذاري سالن جديد ورزشي بنام "شهيد همايي فصيح" افزود: امروز در نيروي انتظامي ، نيروهايي دلاور ، سلحشور و با آمادگي بالاي رزمي خدمت مي کنند که در جهت آسايش مردم از هيچ کوششي دريغ نمي کنند.

در ادامه مراسم شهردار قم بر لزوم حرکت در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: ما در زمینه‌ خدمت‌رسانی به مردم، برای هرگونه همکاری و تعامل با سایر بخشهای جامعه آمادگی لازم را داریم و هدف ما آرامش و رضایت مردم است و امیدواریم برنامه‌های ديگر دستگاهها‌ نیز هماهنگ با برنامه‌های شهری دنبال شود تا بسیاری از مشکلات از میان برداشته شده و حل و فصل گردد.

وی با اشاره به اینکه هدف دو مجموعه چه از نظر امنیتی و چه از نظر فعالیت های عمرانی خدمت به شهروندان می باشد؛ ابراز امیدواری کرد این جلسات در جهت پیشرفت کار و تعامل بیشتر و رفع موانع و پیشبرد اهداف بین این دو مجموعه کارساز باشد.

در پايان مراسم با اهداء لوحي از جمعی دیگر از مدیران شهرداری قم تجليل شد.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcefv8z.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما