شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 29257
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

تکمیل پروژه‌های ورزشی در دست اجرا، سرانه ورزشی قم را افزایش می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه ۳ طرح نیمه‌تمام برای تکمیل در سفر ریاست جمهوری به قم مطرح شده گفت: تکمیل پروژه‌های ورزشی در دست اجرا، سرانه ورزشی قم را افزایش می‌دهد.
تکمیل پروژه‌های ورزشی در دست اجرا، سرانه ورزشی قم را افزایش می‌دهد
به گزارش قم نیوز حسن عابدی اظهار داشت: بدون شک سفر رئیس جمهور به قم منشا خدمات و برکات زیادی از سوی دولت تدبیر و امید برای استان قم است و امیدواریم این برکات شامل ورزش قم نیز بشود.

وی افزود: ۳ طرح ورزشی نیمه تمام در سفر ریاست جمهوری به قم برای تکمیل و دریافت اعتبار مطرح شده و این ۳ طرح و به طور کلی طرح‌های نیمه تمام عمرانی ورزشی سطح استان، در صورت بهره برداری سرانه ورزشی قم را افزایش می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: طرح زمین‌های روباز مجموعه ورزشی پردیسان قم مدت‌ها به صورت نیمه تمام‌‌ رها شده که علت آن کمبود اعتبار برای تکمیل آن‌ها بوده اما امیدواریم با تصویب اعتیار برای تکمیل و بهسازی این طرح، این فضای مناسب ورزشی وارد فضاهای فعال ورزشی استان شده و به بهره برداری برسد.

عابدی بیان کرد: مدت‌ها است که درباره انجام بازی‌های تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد و بدیهی است که اگر صبا مسابقات خود را در این ورزشگاه برگزار کند شرایط بهتری دارد اما تاکنون به دلیل نبود اعتبار کافی برای استانداردسازی این ورزشگاه نتوانسته‌ایم این ایده را به طور جدی دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: به طور کلی ورزشگاه شهید حیدریان، قلب ورزش قم به شمار می‌رود و برنامه گسترده‌ای برای تجهیز و نوسازی این مجموعه که شامل زمین‌های تخصصی و سالن‌های سرپوشیده است در دستور کار داریم اما این موضوع نیازمند بودجه ملی برای ساخت و بهسازی است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: طرح نوسازی سالن ۲۰۰۰ نفری، سالن بدمینتون و سالن ۶۰۰ نفره به همراه ساختمان‌های اداری این ورزشگاه در برنامه ما قرار دارد و امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به قم بودجه این طرح مورد تصویب قرار گرفته و در برنامه قرار گیرد.

عابدی خاطرنشان کرد: علاوه بر فضای ورزشی مجموعه شهید حیدریان و مجموعه ورزشی پردیسان، سالن پوریای ولی منطقه جواد الائمه قم نیز در طرح‌های پیشنهادی برای تصویب بودجه به رئیس جمهور قرار دارد و امیدواریم بدین ترتیب شرایط برای افزایش سرانه ورزشی قم فراهم شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcefw8w.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما