سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 22227

6 داور بین المللی در تنیس روی میز قم فعالیت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از برخورداری این رشته ورزشی از 6 داور بین المللی در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.
6 داور بین المللی در تنیس روی میز قم فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان تصریح کرد: خوشبختانه در کنار اقدامات بسیار خوبی که در این هیئت در زمینه آموزش رشته ورزشی تنیس روی میز صورت گرفته و همچنین حضور بسیار خوب و گسترده‌ای که در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور داریم، در بخش نیروی انسانی سایر عرصه‌های تنیس روی میز نیز یکی از استان‌های موفق کشور به شمار می‌رویم.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با اقداماتی که از طریق سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و توجه به استعدادهای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان صورت گرفته، خوشبختانه پینگ پنگ بازان بسیار مستعدی را شناسایی کرده‌ایم و در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: تنیس روی میز در هر دو قسمت دختران و پسران رده‌های سنی پایه و آقایان و بانوان رده سنی بزرگسالان گسترش یافته و اکنون نیز با حضور بانوان قمی در دوره آموزشی فدراسیون برای کسب مدرک بین المللی داوری تنیس روی میز، داوران قمی در این رشته به تعداد ۶ نفر افزایش یافته‌اند.

وی با بیان اینکه بانوان قمی برای کسب مدرک بین المللی داوری این رشته ورزشی در دوره آموزشی زیر نظر مدرس بین المللی شرکت کردند، افزود: در حال حاضر ولی الله دیرباز، محمد عموئیان، مهدی اکرامی و محمد مصباحی داوران بین المللی پینگ پنگ در بخش مردان هستند و خانم‌ها آزاده مهدوی و منصوره سادات شریف نیز که در دوره داور بین المللی حضور یافته‌اند به زودی به جمع داوران بین المللی پینگ پنگ قم ملحق می‌شوند.

عموئیان خاطرنشان کرد: دوره داوری بین المللی پینگ پنگ با حضور ۳۵ داور دارنده درجه ملی به میزبانی آکادمی بین المللی پینگ پنگ در تهران برگزار شد و بانوان قمی نیز در این دوره داوری شرکت کردند در حالی که این دوره داوری هر ۲ سال یک بار از سوی فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ITTF برگزار می‌شود و داورانی که علاوه بر داشتن مدرک داوری ملی در مسابقات سطح بالای کشوری قضاوت کرده باشند می‌توانند وارد این دوره شوند.

به غیر از دو داور بانوی استان قم داورانی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، زنجان، قزوین، فارس، البرز، مازندران، یزد، مرکزی، کرمانشاه و خراسان رضوی در این دوره داوری بین المللی پینگ پنگ حضور یافتند و مدارک آنها در صورت قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی حدود ۲ ماه دیگر صادر می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefw8w.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما