پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 30237
منبع : روابط عمومي وامور بين الملل استانداري قم

قشر آسيب پذير جامعه بايد از حداقل ملزومات زندگي بهره مند شوند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در ديدار سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) گفت: قشر اسيب پذير جامعه بايد از حداقل ملزومات زندگي بهره مند شوند.
قشر آسيب پذير جامعه بايد از حداقل ملزومات زندگي بهره مند شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش در ديدار سرپرست جديد كميته امداد خميني (ره) با وي كه در محل استانداري انجام شد ، كميته امداد را ميراثي گرانبها از امام راحل (ره) دانست و تصريح كرد :خدمات اين سازمان در كشور قابل ستايش و تقدير است و بايد بيش از پيش به قشر آسيب ديده و محروم كشور توجه نمود.

نماينده عالي دولت در استان قم با اشاره به ارزش هاي معنوي كار در نظام جمهوري اسلامي و نهاد مقدس كميته امداد افزود : رويكرد انجام كار كارشناسي شده توسط متخصصين براي حصول به نتايج بهينه نكته مهمي است كه در كميته امداد بايد به آن توجه زيادي شود.

مهندس فتاح سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) هم ضمن تأكيد بر لزوم تعامل دستگاهها اجرايي استان ها با كميته امداد در اجراي طرح هاي حمايتي اقشار ضعيف ادامه داد : مديريت صحيح منابع كشور در تأمين مايحتاج ضروري مددجويان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) نقش مهمي دارد و مي توان زير ساخت هاي اساسي زندگي آنها را مرتفع نمود.

وي مسئله اشتغال و خود كفايي اين افراد را در حل مسائل مهم زندگي حائز اهميت دانست و تصریح کرد : كسب درآمد توسط اين قشر سبب تامين مخارج زندگي توسط خود آنها شده و با مديريت صحيح هزينه ها و مساعدت كميته امداد و ساير دستگاههاي اجرايي استان ها مي توان به مسئله مسكن آنها نيز رسيدگي نمود .

فتاح با تأكيد بر اينكه اجراي طرح ها و پروژه ها در سطح كشور نياز به عزم جدي و همكاري و همدلي همه جانبه دارد افزود : رمز موفقيت در كارها همان كلام امام خميني (ره) يعني وحدت كلمه است و در صورت عمل به اين كلام مهم كه شعار سال نيز در همين راستاست مسير استان و كل كشور رو به توسعه و پيشرفت خواهد بود.

سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) با تاكيد بر لزوم فعاليت هاي فرهنگي در مورد جوانان و نوجوانان افزود : در نظام جمهوري اسلامي رشد فرهنگي و مذهبي قشر جوان از اهم اهداف است كه در كنار اين امر خطير مي توان به نتايجي چون فرهنگ خودكفايي و كار آفريني نيز دست يافت .

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcefw8x.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما