دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : 12237

موسسه امام رضا(ع) از بین طلاب دانش پژوه می‏پذیرد

قم نيوز : قم نیوز: موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با کسب مجوز از شورای گسترش حوزه های علمیه از بین طلاب واجد شرایط، جهت تحصیل در رشته های تخصصی حوزوی پذیرش می نماید.
موسسه امام رضا(ع) از بین طلاب دانش پژوه می‏پذیرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا شریعتمدار اظهارداشت: این موسسه برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در مقاطع تحصیلی سطح ۲ و ۳ از طریق آزمون متمرکز مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش‌پژوه پذیرش می‌نماید.

وی افزود: این مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تاسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری ، مراجع و علمای حوزه مشغول می باشد.

وی بابیان اینکه امسال در هفت رشته و گرایش این موسسه پذیرش می کند ادامه داد: پذیرش امسال برای سطح دو در رشته های علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام و علوم اسلامی با گرایش تبلیغ و در سطح سه برای رشته های تاریخ اهل بیت(ع) و تشیع، تبلیغ، تبلیغ با گرایش حج و شیعه شناسی می باشد.

وی در خصوص رشته های جدید گفت: از رشته های ارائه شده رشته علوم اسلامی با گرایش تبلیغ در سطح ۲ و رشته تبلیغ سطح ۳ برای اولین بار است که اقدام به پذیرش می کند.

معاون آموزشی و فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) ،مهلت ثبت نام در این موسسه را تا پایان بیستم و پنجم فروردین ماه سال آینده اعلام کرد ویادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه آزمون بایدبه پایگاه اینترنتی ww.howzeh-qom.com مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۱۶۰داخلی ۱۲و۶۲۱۰ از ساعت ۱۴-۱۹تماس حاصل نمایند،

وی یادآورشد: زمان برگزاری آزمون کتبی نیز روز بیستم اردیبهشت ماه سال ۹۲ می باشد.

شریعتمدار با تاکید بر این که فعالیت های این موسسه مختص برادران است، خاطر نشان کرد: آزمون پذیرش سال۹۳-۹۲ بر اساس ابلاغیه معاونت آموزش حوزه علمیه به صورت متمرکز انجام می گردد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcefw8z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما