چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 52387
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون نظارت و تحقیق شورای اسلامی شهر قم:

رفع معضلات شهری از دغدغه‌های عموم شهروندان است/تکمیل زیرساخت‌های قم نیازمند بودجه‌های ملی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون نظارت و تحقیق شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه رفع معضلات شهری به عنوان یکی از دغدغه‌های مراجع تقلید و عموم شهروندان مطرح است، گفت: بخش قابل توجهی از معضلات شهر قم به مهاجرت‌پذیر بودن این شهر اختصاص دارد.
رفع معضلات شهری از دغدغه‌های عموم شهروندان است/تکمیل زیرساخت‌های قم نیازمند بودجه‌های ملی است
به گزارش قم نیوز، محمود مسگری سه شنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های ساختمان شهید باکری انجام شد،‌ با بیان اینکه در هفته اخیر شاهد دو حادثه تلخ در شهر قم بوده‌ایم، اظهار کرد: این حادثه قلوب مردم شهر به ویژه فعالان جبهه فرهنگی شهر را به درد آورده است.

وی با تاکید بر اینکه رفع معضلات شهری به عنوان یکی از دغدغه‌های مراجع تقلید و عموم شهروندان مطرح است، اضافه کرد: بخش قابل توجهی از معضلات شهر قم به مهاجرت‌پذیر بودن این شهر اختصاص دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و تحقیق شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: برخی از وانت‌بارهای میوه‌فروش بیش از یک میلیون تا دو میلیون تومان درآمد دارند اما این افراد فرارهای مالیاتی داشته و با سد معبر خود ایجاد ترافیک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد بسیاری از سد معبر وانت‌بارها در نقاط مختلف شهر شکایت دارند، عنوان کرد: در هنگام برخورد با وانت‌بارها برخی از مردم نیز از این افراد دفاع می‌کنند در حالی که نیروهای شهرداری به صورت مستمر در شهر در حال فعالیت هستند و زحمت می‌کشند اما به علت عملکرد اشتباه یک فرد، عملکرد یک مجموعه زیر سوال می‌برد.

مسگری با بیان اینکه سرریز وانت‌بارهای شهرهای اطراف به قم تحمیل می‌شود، مطرح کرد: برخی از وانت‌بارهای میوه‌فروش بومی که با مشکلات اقتصادی مختلف روبه رو هستند میان وانت‌بارهای غیربومی مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.

وی از وضعیت بلوار پیامبر اسلام(ص) یاد کرد و گفت: شهرداری یک مجموعه‌ای است که درآمدها و منابع هزینه کرد مشخصی دارد به همین علت نمی‌تواند به صورت مستقیم به برخی از موضوع‌ها وارد شود و نیاز به مشارکت دولت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه برای زیرساخت‌های شهر قم باید برنامه‌هایی با استفاده از بودجه‌های ملی دنبال شود، اظهار کرد: اکنون بخشی از برنامه‌ها در حال پیگیری است اما حمایت‌ها باید به صورت بیشتر دنبال شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcefx8n.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما