شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 14307
دور برگشت فوتسال امیدهای کشور از 27 خرداد:

فوتسالیست‌های صبا حریفان خود را شناختند

قم نيوز : قم نیوز: حریفان تیم فوتسال صبای قم در دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال امید کشور مشخص شدند و صبا شش بازی حساس برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی دارد.
تیم فوتسال صبای قم
تیم فوتسال صبای قم
 به گزارش قم نیوز، فوتسالیست‌های صبای قم که سابقه بسیار خوبی در دوره‌های گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور دارند، در دیدارهای دور رفت این فصل نتایجی گرفته‌اند که صعود آنها به مرحله نهایی را منوط به عملکرد این تیم در دور برگشت کرده است.
 
نماینده فوتسال قم که با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام فوتسال قم در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته و مدافع عنوان قهرمانی نخستین دوره فوتسال دسته اول امید باشگاه‌های کشور در ششمین دوره این مسابقات نیز شناخته می‌شود، از بیست و هفتم خرداد کار خود را در دور برگشت این بازی‌ها در مقابل حریفان ادامه خواهد داد.
 
این در حالی است که دیدارهای دور رفت در مشهد مقدس برگزار شد و هفت تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تکلیف صعود کننده‌ها به دیدارهای دور برگشت کشیده شد.
 
فوتسالیست‌های آینده دار صبای قم در دور رفت سه پیروزی و سه تساوی کسب کرده‌اند اما بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارند و امیدوارند که بار دیگر با قدرت خط حمله خود بتوانند رقبا را از پیش رو برداشته و یکی از صعود کننده‌ها به مرحله بعد لقب بگیرند.
 
این در حالی است که برنامه مسابقات تیم فوتسال امید صبا در دور برگشت فوتسال امید باشگاه‌های کشور مشخص شده است و صبایی‌ها بعد از باخت برابر تیم‌های شهرداری رشت، فولاد ماهان اصفهان و فرش آراء مشهد و پیروزی برابر تیم‌های ماکو جوان، میلاد تنکابن و لار جوان باید در شش دیدار حساس و نفس گیر برابر رقبا قرار بگیرند.
 
برنامه دیدارهای تیم فوتسال امید صبای قم در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید کشور که از بیست و هفتم خرداد ماه در شهرستان تنکابن استان مازندران انجام می‌شود در حالی اعلام شد که صبا در نخستین گام به مصاف لار جوان می‌رود، تیمی که در دیدار رفت هفت گل به آن زده است.
 
تیم فوتسال امید صبا در دور رفت مسابقات در مشهد نتایج متوسطی کسب کرد و حالا برای بازگشت به کورس قهرمانی باید در دور برگشت مقتدرانه‌تر گام بر دارد و از رقبای بالاتر از خود نظیر نمایندگان رشت، اصفهان و مشهد امتیاز بگیرد.
 
برنامه مسابقات این تیم بدین شرح است:
 
لارجوان - صبای قم                             27 خرداد 92                        ساعت 16
 
صبای قم- فرش آرای مشهد                   28 خرداد 92                        ساعت 20
 
صبای قم - شهرداری رشت                  30 خرداد 92                          ساعت 18
 
صبای قم - نیک اندیش اصفهان              31 خرداد 92                         ساعت 18
 
صبای قم - میلاد تنکابن                         1 تیر  92                            ساعت 20
 
صبای قم - ماکو جوان                            2 تیر 92                             ساعت 19
 
انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcefx8z.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما