سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 27187
آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله مهدوی کنی همواره در صف مقدم دفاع از مکتب اهل بیت (ع) بود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: آیت الله مهدوی کنی در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از کسانى بود که هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و توفان‌هاى انقلاب تغییر نداد.
آیت الله مهدوی کنی همواره در صف مقدم دفاع از مکتب اهل بیت (ع) بود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مکارم شیرازى در پیامی به مناسبت درگذشت عالم مجاهد آیت الله مهدوى کنى (رحمة الله علیه) اظهار کرد: فقدان اسفناک عالم مجاهد حضرت آیت‌الله مهدوى کنى (رحمة الله علیه) موجب ‌‌نهایت تأسف و تأثر شد.

در پیام مرجع تقلید شیعیان آمده است: این عالم ربانى در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از کسانى بود که هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و توفان‌هاى انقلاب تغییر نداد و نسبت به امام راحل (قدس سره) و رهبر انقلاب کاملا وفادار بود.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: یکى از خدمات برجسته آن فقید سعید این بود که جوان‌هاى ارزنده فراوانى را در دانشگاهى که زیر نظر داشت تربیت کرد و به کشور و نظام تحویل داد که بسیارى از آن‌ها در سمت‌هاى مختلف حکومت اسلامى انجام وظیفه مى‌کنند.

در بخش پایانی این پیام بیان شده است: این ضایعه بزرگ را به جامعه روحانیت و عموم مردم کشور به خصوص به بازماندگان گرامى‌اش تسلیت عرض مى‌کنم و علوّ درجات او را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcefz8w.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما