يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 22137

افشید قم با نمایندگان اهواز، مهاباد و شیراز همگروه شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان افشید قم در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور با نمایندگان اهواز، مهاباد و شیراز همگروه شد.
افشید قم با نمایندگان اهواز، مهاباد و شیراز همگروه شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال نوجوانان افشید در حالی به عنوان نماینده قم در مسابقات مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود که با مشخص شدن تیم‌های صعود کننده از گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی، حریفان این تیم در مرحله دوم نیز معرفی شدند.

فوتبالیست‌های افشید قم در مرحله مقدماتی میزبان دیگر رقبای خود در گروه سوم بودند و توانستند با کسب دو پیروزی و دو باخت همراه با تیم مطرح و آماده استقلال تهران مجوز صعود به مرحله نهایی فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را به دست بیاورند.

نماینده شایسته فوتبال قم در مرحله مقدماتی این بازی‌ها که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم به انجام رسید موفق شد بالا‌تر از رقبایی همچون تیم‌های آبی پوشان اراک، سفیر گفتمان قم و چیچکلو اسلامشهر در رده دوم جدول پنج تیمی گروه سوم بایستد.

در این گروه تیم استقلال تهران با سه پیروزی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم و آبی پوشان مرکزی و یک پیروزی با نتیجه دو بر صفر برابر چیچکلو اسلامشهر مقتدرانه تمام بازی‌های مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت و صدرنشین شد.

تیم فوتبال نوجوانان افشید قم نیز در این گروه توانست تیم همشهری خود یعنی سفیر گفتمان را با حساب دو بر یک شکست بدهد پس از آن با حساب سه بر دو از سد تیم آبی پوشان مرکزی گذشت اما در سومین بازی با حساب سه بر دو به تیم چیچکلو اسلامشهر باخت و چهارمین مسابقه را نیز با شش گل به تیم استقلال تهران واگذار کرد.

با این حال فوتبالیست‌های افشید قم خوش شانس بودند که تیم چیچکلو اسلامشهر در روز پایانی سه بر دو به تیم آبی پوشان مرکزی باخت و افشید به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده اسلامشهر موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعدی بازی‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان کشور شد.

در کادر فنی تیم فوتبال افشید قم محمد جعفری مسئولیت سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد در حالی که رسول آریان‌پور، مجتبی کنعانی، علی ضیایی کیا، سید محمدرضا یاسری دیگر اعضای کادر فنی محسوب می‌شوند و موسی محمدی سرپرست این تیم محسوب می‌شود.

بدین ترتیب افشید قم، جنوب اهواز، پیام شیراز و شهرداری مهاباد بازی‌های یکی از چهار گروه مرحله نهایی فوتبال نوجوانان کشور را به شکل دوره‌ای با یکدیگر برگزار می‌کنند و از بین آنها تیم صدرنشین راهی لیگ برتر نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور می‌شود در حالی که بازی‌های لیگ برتر نوجوانان کشور در نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefz8w.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما