چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 38095
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اعزام بسکتبالیست معلول قم در مسابقات پاراالمپیک

قم نيوز : قم نیوز: شریفی دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: بسکتبالیست معلول قم برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات پاراالمپیک به میزبانی برزیل دعوت شدند
اعزام بسکتبالیست معلول قم در مسابقات پاراالمپیک
به گزارش قم نیوز، یکی از استعدادهای قم در این رشته برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات پاراالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل انتخاب شده است.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: در سال 94 بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قم در ترکیب تیم ایثار ماهان‌تندیس دو افتخار ارزشمند برای ورزش‌ جانبازان و معلولین در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته دوم باشگاه‌های کشور کسب کردند و بالاتر از سایر رقبای خود به مقام قهرمانی ایران دست یافتند.

وی افزود: بسکتبالیست‌های ایثار ماهان‌تندیس قم خوشبختانه در لیگ برتر برای دومین سال متوالی بالاتر از دیگر رقبای خود قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران را جشن گرفتند، ضمن اینکه تیم دسته دومی ایثار ماهان‌تندیس قم با ترکیبی از بازیکنان بومی قهرمان شد و به لیگ دسته اول ایران راه یافت.

شریفی عنوان کرد: این دومین مرحله اردوی آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات 2016 پاراالمپیک است که با حضور ملی‌پوش قم برگزار می‌شود.

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم اظهار کرد: ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر معلولین استان قم از امروز تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه جاری همراه با دیگر ملی‌پوشان در شهرستان محمودآباد در اردوی جدید تیم ملی بسکتبال با ویلچر حضور می‌یابد تا تیم ملی به آمادگی بیشتری دست یابد.

در پایان خاطر نشان کرد: محمدنژاد بعد از کسب دو مدال طلای مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی جوانان در سال 2013 به میزبانی مالزی و رتبه پنجم بسکتبال با ویلچر جوانان جهان در همان سال به میزبانی ترکیه که وی را به عنوان یکی از ستاره‌های این مسابقات معرفی کرد،‌ در پاراالمپیک برزیل نیز خواهد درخشید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcen78x.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما