سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 15045
در دیداری تدارکاتی:

صبای قم با استقلال خوزستان دیدار می‌‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان خواهد رفت.
صبای قم با استقلال خوزستان دیدار می‌‌کند
 به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ای که سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به باشگاه‌های لیگ برتری داده است، دقیقاً 15 روز دیگر به آغاز این فصل از بازی‌های لیگ برتر باقی مانده است.
 
این در حالی است که سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در راه است و این دوره با عنوان همیشگی خود یعنی جام خلیج  فارس، این بار بر خلاف دوره‌های قبل با شرکت 16 تیم به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد.
 
از دوره قبل لیگ برتر چهار تیم به دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سقوط کردند و 14 تیم در لیگ باقی ماندند که یکی از آنها صبای قم است و دو تیم نیز از لیگ دسته اول به جمع لیگ برتری‌ها آمدند تا تعداد تیم‌های لیگ برتری برای دوره سیزدهم 16 تیم شود.
 
صبای قم تیمی است که امسال دهمین حضور متوالی خود در بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی لیگ برتر را تجربه می‌کند اما تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان یکی از تازه وارد‌ها به لیگ برتر است و برای نخستین بار در لیگ برتر حضور می‌یابد.
 
استقلال صنعتی خوزستان برای حضور موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با سرمربی اسبق صبای قم که البته یکی از همشهری‌های آنها محسوب می‌شود یعنی عبدالله ویسی گام به لیگ جدید گذاشته است و امروز برابر صبای قم قرار می‌گیرد.
 
صبای قم نیز بعد از تجربه کردن حضور 11 مربی بر روی نیمکت خود در 9 دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، برای لیگ سیزدهم از حضور مربی 61 ساله‌ای به نام محمد مایلی‌کهن بهره می‌برد کسی که پیش از این در فولاد خوزستان، سایپا البرز، پیکان قزوین و گهر شهرداری دورود و همچنین تیم‌های ملی فوتبال امید و بزرگسالان کشورمان مربیگری کرده است.
 
با این تفاسیر امروز تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان در آستانه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است در دیداری تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر و محک آخرین وضعیت بازیکنان خود به میدان بروند، دیداری که رویارویی مجدد صبایی‌ها با سرمربی اسبق تیمشان یعنی عبدالله ویسی محسوب می‌شود.
 
استقلال صنعتی خوزستان با مربیگری عبدالله ویسی از چند روز گذشته در تهران اردو زده است و صبای قم نیز در تهران تمرینات خود را برگزار می‌کند و بر اساس توافق مسئولان دو تیم، دیدار تدارکاتی آنها از ساعت 18 امروز به میزبانی صبا در صباشهر برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcen78z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما