?>?> پيشرفت ۸۰ درصدي پروژه سه سطحه شهداي مدافع حرم | قم نیوز
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 45475
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت ۸۰ درصدي پروژه سه سطحه شهداي مدافع حرم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم از پيشرفت ۸۰ درصدي پروژه سه سطحه شهداي مدافع حرم خبر داد.
پيشرفت ۸۰ درصدي پروژه سه سطحه شهداي مدافع حرم
به گزارش قم نیوز،  محمدتقي نادعلي با اشاره به وضعيت تقاطع سه سطحه شهداي مدافع حرم، اظهار كرد: اين پروژه در راستاي روان سازي ترافيك و تبادلات سفر بين مناطق يك و چهار و همچنين كاهش ترافيك هسته مركزي شهر قم تعريف شده و در واقع اين پروژه بلوار هنرستان و بلوار شهيدان محمودنژاد به صورت جامع وارد حمل و نقل و ترافيك شهري مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: پروژه به صورتي طراحي شده كه با در نظر گرفتن محدوديت‌هاي ترافيكي كه در شهرها گريبان‌گير مي باشد، به طور كامل تبادلات ترافيكي يك تقاطع را ميسر مي‌كند.

نادعلي با بيان اينكه اين پروژه در سه سطح تعريف شده است، گفت: سطح روگذر براي عبور مستقيم بلوار جمهوري اسلامي و سطح زيرگذر براي عبور مستقيم بلوار شهيدان محمودنژاد است، در تراز معابر كنوني نيز با احداث يك ميدان زمينه براي تبادلات ترافيكي و دسترسي‌ها فراهم شده است.

وي خاطرنشان كرد: اكنون اين پروژه داراي ۸۰ در صد پيشرفت فيزيكي است و عمليات عمراني آن ادامه دارد و در تلاش هستيم، هر چه سريع‌تر اين پروژه را به ثمر برسانيم.

مدير عامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم ابراز اميدواري كرد: در دهه فجر امسال سطح روگذر اين پروژه افتتاح خواهد شد و تا پايان سال نيز زيرگذر و بحث‌هاي ترافيكي آن ميسر خواهد شد.

نادعلي عنوان كرد: روان سازي ترافيك، تبادلات سفر بين مناطق يك و چهار و كاهش ترافيك هسته مركزي شهر از جمله مزاياي اين پروژه است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcene8e.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما