شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : 52495
منبع : خبرگزاری فارس
عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قم:

مدیریت شهری قم طی چهار سال اخیر موفق بود

قم نيوز : قم نیوز: عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای چهارم این شهر برای اجرای برنامه‌های خود مشکلاتی داشت، اما با این وجود مدیریت شهری قم طی چهار سال اخیر موفق بود.
مدیریت شهری قم طی چهار سال اخیر موفق بود
مدیریت شهری قم طی چهار سال اخیر موفق بود
به گزارش قم نیوز، امیر علی احمدی امروز با اشاره به ضرورت اجرا شدن قانون مدیریت واحد شهری اظهار کرد: عدم اجرای این قانون موجب شده است که در عمل به آن چیزی که در شورای قم می‌خواستیم، نرسیم، به عنوان مثال در این شورا برای کاهش تصادفات شهری تلاش کردیم، اما به دلیل عدم وجود مدیریت واحد شهری موفق نشدیم.

وی ادامه داد: برای نصب پل‌های عابر پیاده در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه شدیم، مکانیزه کردن این پل‌ها هم نیاز به اعتبارات زیادی دارد.

عضو  چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قم افزود: بسیاری از مشکلات در یک شهر با اجرای قانون مدیریت واحد شهری حل می‌شود، اجرای این قانون کارآمد شدن شوراهای شهر را به دنبال دارد و تحقق مدیریت واحد شهری یک ضرورت برای شهرها است، از تعامل بین بخشی برای جلو بردن کارها در شهر قم استفاده کردیم.

احمدی با اشاره به رابطه شورای چهارم قم با دستگاه‌های استان اظهار کرد: این شورا تلاش کرد که با همه دستگاه‌ها در استان قم ارتباط خوبی داشته باشد و در این راستا تعامل خوبی بین شورای چهارم این شهر با فرمانداری و استانداری قم طی چهار سال اخیر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در شورای چهارم قم از نظرات مدیران استان استفاده کردیم، بیش از 90 درصد مصوبات این شورا در فرمانداری تصویب شد و تعامل بین شورای چهارم و دستگاه‌های استان در حد مطلوب بود.

عضو  چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قم افزود: شورای چهارم این شهر تلاش کرد تا برنامه‌ها و مصوبات خودش را اجرایی کند، البته شورای چهارم قم برای اجرای برنامه‌های خود مشکلاتی داشت، اما با این وجود مدیریت شهری قم طی چهار سال اخیر موفق بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcene8n.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما