دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 25495

مدال طلای نجاتی نویدبخش کسب قهرمانی آسیا بود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کاراته استان قم موفقیت تنها نماینده قم در کسب مدال طلای بین‌المللی تایلند را نوید بخش موفقیت این کاراته‌کا در کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دانست.
مدال طلای نجاتی نویدبخش کسب قهرمانی آسیا بود
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار کرد: حمیدرضا نجاتی در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم با شایستگی توانست مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های کاراته بین‌المللی در کشور تایلند را به خود اختصاص داده و بدین ترتیب آمادگی خود را در آستانه پیکارهای قهرمانی آسیا نشان دهد.

وی ادامه داد: یقینا کادر فنی تیم ملی کاراته انتخاب بسیار خوبی برای وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم انجام داده‌اند و بدین ترتیب می‌توانیم ان‌شاءالله یکی از مهمترین مدال‌های کاراته قم در سال جاری را از رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا شاهد باشیم.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: سال گذشته واقعا جای کاراته قم در مسابقات قهرمانی آسیا خالی بود و متاسفانه بدون دلیل خاصی از توانمندی و قابلیت‌های ارزشمند کاراته‌کاهای قم در تیم‌های تمام رده‌های سنی چشم‌پوشی شد و هیچ نماینده‌ای از قم به مسابقات قهرمانی آسیا نرفت.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال‌های گذشته به خصوص در سال‌های ۲۰۱۱ پیکارهای قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ و همچنین در سال ۲۰۱۲ مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان کاراته‌کاهای توانمند و شایسته قم نقش بسیار ارزنده‌ای در موفقیت تیم ملی کشورمان داشتند و مدال‌های رنگارنگی کسب کردند.

برخورداری عنوان کرد: ما امسال در رقابت‌های سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر ۲۱ سال تنها یک نماینده در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا داریم و تنها نماینده قم حمیدرضا نجاتی در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته نوجوانان است.

وی یادآور شد: تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان هم اکنون در کنار تیم‌های ملی جوانان و امید زیر ۲۱ سال در اردوی آماده سازی خارج از کشور در تایلند به سر می‌برد و همزمان با اردویی که تا پایان این ماه در جریان است در یک دوره رقابت‌‌های بین‌المللی در این کشور نیز به میدان رفت.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد:‌ خوشبختانه تک نماینده کاراته قم در این پیکارها یعنی حمیدرضا نجاتی در وزن خود توانست با شایستگی تمام حریفان را از پیش رو برداشته و بیش از پیش کادر فنی تیم ملی نوجوانان را نسبت به انتخاب خود به عنوان ملی‌پوش این وزن مطمئن کند.

وی اظهار کرد: تیم ملی کاراته کشورمان در هر سه رده سنی در حالی اردوی آماده سازی خود را در کشور تایلند برگزار کرده است که دیگر به کشور باز نمی‌گردد و از تایلند راهی کشور مالزی خواهد شد تا در این کشور در رقابت‌های کاراته ۲۰۱۴ قهرمانی آسیا حضور یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcene8w.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما