يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 26755

تغییر طرح پیراهن صبا و برگزاری آخرین تمرین در تبریز

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در حالی عصر امروز برابر تراکتورسازی تبریز به میدان می‌رود که شرایط روحی و روانی این تیم برای کسب نتیجه مطلوب در تبریز مطلوب گزارش شده است.
تغییر طرح پیراهن صبا و برگزاری آخرین تمرین در تبریز
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال عصر امروز آغاز می‌شود که در یکی از این بازی‌ها، تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میهمان تراکتورسازی تبریز است.

برگزاری آخرین تمرین در قم

با وجود اینکه صبا آخرین تمرین خود پیش از بازی با پدیده مشهد را در تهران برگزار کرد تا برای پرواز به موقع مهیا شود، اما آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تبریز در قم و ورزشگاه هلال احمر برگزار شد.

تیم فوتبال صبا عصر روز جمعه آخرین تمرین خود در قم را در ورزشگاه هلال احمر انجام داد و آخرین برنامه‌های تاکتیکی خود را برای رویارویی با تراکتورسازی مرور کرد.

تیم فوتبال صبای قم پیش از ظهر روز شنبه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرد و حدود ساعت ۱۳ وارد فرودگاه تبریز شد و پس از اسکان در هتل بین المللی تبریز، ناهار را در این هتل صرف کرد.

کاروان تیم فوتبال صبای قم قرار است پس از بازی صبا و تراکتورسازی تبریز، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب از طریق فرودگاه تبریز به تهران باز گردند و روز دوشنبه در قم ریکاوری کنند.

مرفاوی و اعتراض به نقل و انتقالات تراکتورسازی در نشست خبری

صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که در این بار بر خلاف معمول به موقع به نشست خبری پیش از بازی رسیده بود در جمع خبرنگاران تبریزی به وضعیت نقل و انتقالات تراکتورسازی معترض شد.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی ۷ بازیکن لیگ برتری جذب کرده است، افزود: من نمی‌خواهم بگویم که این تیم تخلف انجام داده است ولی تعداد بازیکنان لیگ برتری جذب شده در این تیم ۷ نفر است که این تعداد فقط برای تیم‌های تازه صعود کرده مجاز است.

سرمربی صبا افزود:البته شاید راهی وجود دارد که ما از این راه بی‌خبریم. به عقیده مرفاوی، لازم نیست فدراسیون فوتبال به دنبال جریمه تیم‌هایی باشد که از قوانین تخلف کرده‌اند بلکه اگر راهی قانونی وجود دارد به ما هم نشان دهد تا ما هم بازیکن لیگ برتری بیشتری بگیریم.

در همین حال، رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازان از نقل و انتقالات تیمش دفاع کرد و اعلام کرد که تراکتورسازی از قوانین تخطی نکرده است.

تغییر طرح پیراهن صبای قم

نشست هماهنگی دیدار صبا و ملوان با حضور نماینده فدراسیون فوتبال در تبریز برگزار شد و مقرر شد تیم فوتبال تراکتورسازی در این مسابقه با پیراهن سرخ و صبای قم با پیراهن سفید در میدان حاضر شوند.

نکته قابل توجه در این می‌ان، تغییر طرح پیراهن صباست که به گفته رضا جعفری مدیر رسانه باشگاه صبای قم، به دلیل تقاضای اسپانسر باشگاه صبا برای نمایش واضح‌تر نام این اسپانسر بر روی پیراهن صبا بوده است.

در حقیقت، این طرح جدید‌‌ همان طرحی است که صبا در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از آن استفاده کرد و در آن از خطوط مشکی رنگ کمتری استفاده شده است.

احتمال حداقل تغییرات در ترکیب صبا

با توجه به موفقیت‌های صبا ر هفته‌های سپری شده از لیگ بر‌تر و کسب پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان، به نظر می‌رسد کادر فنی صبا برنامه‌ای برای تغییرات اساسی در ترکیب تیم ندارند که البته این امر کاملا منطقی است.

از اردوی صبا خبر می‌رسد صمد مرفاوی به احتمال قریب به یقین از‌‌ همان ترکیبی در بازی با تراکتورسازی استفاده می‌کند که برابر نفت مسجد سلیمان استفاده کرده است و بعید است تغییری در آن داده شود گرچه مرفاوی بار‌ها اعلام کرده که هر بازیکنی در تمرین بهتر باشد، او را به میدان می‌فرستد.

قربانی در خطر محرومیت از بازی با پرسپولیس

تنها بازیکن دو اخطاره تیم فوتبال صبای قم امید قربانی مدافع کناری این تیم است که با توجه محرومیت بازیکنان از بازی بعد در صورت دریافت ۳ کارت زرد، وی در صورت دریافت اخطار در بازی با تراکتورسازی مسابقه هفته ششم صبا برابر پرسپولیس در قم را از دست می‌دهد.

البته این در شرایطی است که بعید است مرفاوی قصد بازی دادن به امید قربانی را داشته باشد زیرا قربانی در بازی با نفت مسجد سلیمان بازی نکرد و با توجه به رفع مشکل آسیب دیدگی محمد امین آرام طبع ممکن است به این زودی فرصت فیکس شدن در صبا را پیدا نکند.

عرق گیری در هتل و هوای مطبوع تبریز

تیم فوتبال صبا عصر روز شنبه در محوطه هتل بین المللی تبریز به انجام عرق گیری و تمرین بسیار سبک پیش از مسابقه با تراکتورسازی پرداخت.
وضعیت آب و هوایی تبریز نیز کاملا مطبوع و باب میل صبایی هاست و شور و نشاط قابل توجهی در اردوی صبا در تبریز گزارش شده است.

ترکیب احتمالی و داوران

صبای قم: مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، جلال علیمحمدی، پیروز قربانی، احمد حسن‌زاده و محمد امین آرام طبع

تراکتورسازی: حامد لک، احمد آل نعمه، خالد شفیعی، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده، احمد کامدار، لوسیانو ادینیو و محمد ابراهیمی

دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی در هفته پنجم چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ روز یکشنبه دوم شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود و قضاوت این مسابقه بر عهده بیژن حیدری است.

تورج عیوض محمدی به عنوان کمک داور اول، علی دودانگه به عنوان کمک داور دوم و یاسر همرنگ به عنوان داور چهارم در تیم داوری این مسابقه هستند و فریدون اصفهانیان ناظر بازی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenf8w.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما