دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 30705
رئیس هیئت کشتی قم:

نماینده قم در لیگ برتر کشتی فاقد حامی مالی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی قم با بیان اینکه بودجه هیئت کشتی قم برای یک سال کمتر از ۲۰ درصد مخارج سالانه آن است، گفت: نماینده قم در لیگ برتر کشتی فاقد حامی مالی است.
نماینده قم در لیگ برتر کشتی فاقد حامی مالی است
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار داشت: کسب عنوان برترین هیئت ورزشی استان قم در ۲ سال اخیر حاکی از وضعیت مثبت کشتی در قم است اما ظرفیت این را داریم که در عرصه ملی، نقش موثرتری ایفا کنیم.

وی گفت: کشتی قم امسال برای دومین سال متوالی در لیگ برتر در بخش فرنگی حاضر است اما مشکل عمده فرنگی‌کاران قمی وضعیت مالی تیم و فقدان حامی مالی است که بر نتیجه کار اثر می‌گذارد.

رئیس هیئت کشتی قم افزود: در مرحله نخست لیگ برتر کشتی نتایجی کسب کردیم که شاید روی کاغذ چندان قابل توجه نبود اما با توجه به وضعیت مالی تیم، میانگین سنی فرنگی‌کاران و توانایی بالای حریفان، چندان هم غیرمنطقی نبود.

حلوایی بیان کرد: تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر دارای اسپانسر هستند و برای حضور موفق‌تر در لیگ برتر کشتی‌گیر غیربومی جذب کرده‌اند اما همه نفرات تیم کشتی قم را فرنگی‌کاران قمی تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: سال گذشته با نام صبا وارد مسابقات جایزه بزرگ کشتی کشور و سپس کشتی باشگاه‌های جهان شدیم اما بخش زیادی از مخارج این تیم بر روی دوش هیئت کشتی ماند و به همین دلیل امسال با تیمی متفاوت و شرایطی متفاوت در لیگ حاضر شده‌ایم.

رئیس هیئت کشتی قم خاطرنشان کرد: بودجه هیئت کشتی قم برای یک سال کمتر از ۲۰ درصد مخارج سالانه آن است و با این شرایط در صورتی که اسپانسری نیز در کار نباشد، توسعه کشتی قم و اجرای دقیق برنامه‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما