يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 34765
رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد

تکواندوکاران یاسین‌پیشرو قم مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران باشگاه یاسین‌پیشرو قم با عملکرد خوب خود نشان دادند که مدعی قهرمانی مسابقات فصل جاری لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور هستند.
تکواندوکاران یاسین‌پیشرو قم مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند
محمد جمشیدی اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور با یک باخت و البته یک هفته استراحت برای نماینده تکواندو استان قم یعنی باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو آغاز شد اما دو پیروزی در هفته‌های سوم و چهارم نشان داد تیم یاسین‌پیشرو مدعی است.

وی ادامه داد: تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم با هدف رسیدن به جمع تیم‌های مدعی و بالای جدولی حاضر در لیگ برتر تکواندو این هفته دو مسابقه حساس در مقابل نمایندگان البرز و قزوین داشتند که خوشبختانه از هر دو بازی با دست پر خارج شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور در حالی دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم را پشت سر گذاشت که تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم با دو پیروزی با ارزش خود را به یک قدمی صدر جدول رساندند.

وی اضافه کرد: امسال رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور با شرکت ۹ تیم برگزار می‌شود و یاسین‌پیشرو قم برای نخستین‌بار در این سطح از مسابقات باشگاهی تکواندو کشور به میدان رفته و نفرات مطرح و با تجربه‌ای را در تیم خود دارد.

جمشیدی عنوان کرد: یاسین‌پیشرو قم با توجه به نتایج دیدارهای هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور بین ۹ تیم در جایگاه هفتم ایستاده بود اما با کسب دو پیروزی با ارزش در هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو در مکان دوم است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، در رقابت‌های هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت فصل جاری پیکارهای لیگ برتر تکواندوی مردان باشگاه‌های کشور یاسین‌پیشرو قم در دو دیدار حساس به مصاف تیم‌های پنجم و نهم جدول رفت و هر دو رقیب خود را شکست داد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: امسال شاهد برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با تلفیق رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان هستیم در حالی که لیگ برتر با عنوان جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندو ایران به انجام می‌رسد.

وی ابراز کرد: هر هفته رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور به میزبانی تکواندو به انجام می‌رسد و این هفته در جدال تکواندوکاران مدعی، تیم یاسین‌پیشرو قم در مقابل تیم‌های صنایع استیل البرز و هیئت تکواندو قزوین با نتایج مشابه هفت بر یک به برتری رسید و به رتبه دوم جدول صعود کرد تا نشان بدهد که امسال با هدایت فریبرز عسکری و یوسف کرمی و همچنین حضور چند چهره مطرح تکواندو کشور مدعی قهرمانی است.

جمشیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تکواندو این روزها مهیای حضور در مسابقات فینال گرندپری و جام جهانی می‌شود، ملی‌پوشان کشورمان این هفته به روی شیاپچانگ نرفتند و بر همین اساس برگزاری مبارزات تیم‌هایی که بیش از دو ملی‌پوش در اختیار دارند، با درخواست کتبی تیم‌ها لغو شد و سازمان لیگ فدراسیون تکواندو به زودی بازی‌های معوقه این هفته را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما