يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 16765
لیگ فوتسال جوانان قم/

امید ماهان تندیس، ارم کیش را شکست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ فوتسال جوانان استان قم برابر ارم کیش به پیروزی رسید.
امید ماهان تندیس، ارم کیش را شکست داد
به گزارش قم نیوز، تیم های فوتسال امید ماهان تندیس و ارم کیش جمعه شب آخرین دیدار هفته نخست رقابت ها فوتسال لیگ جوانان باشگاه‌های استان قم را برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری سه بر صفر تیم امید ماهان تندیس به پایان رسید.
 
در این مسابقه که در سال 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد تیم امید ماهان تندیس با ترکیب  حسین یزدی، حسین اجاقی، سید محمدتقی حسینی ، ابوالفضل نعمت زاده، مهدی عندلیبی، امیرحسین محمدی، حبیب باقریان، سید حسین رضوی، وحید حاج اسماعیلی، محمدهادی هاجری، علیرضا مبصری و امیرحسین صابر با هدایت محمدرضا قاسمی و سرپرستی علی وفایی به میدان آمد.
 
در ترکیب تیم ارم کیش نیز میثم داستانی، مهدی باقری، مسعود همتی، شهاب بشری، محمد راستگو، مهدی فتخانی، محمدحسین آقابابایی، محمدحسین زلفی گل، محمدحسین طالبی، مهدی حیدری، محمدرضا حسینی سرور و مهدی نصیروند به میدان رفتند.
 
در نیمه اول مسابقه دو تیم بازی نزدیک و فشرده‌ای را به نمایش گذاشتند و هدف دو تیم به ثمر رساندن گل اول و دیکته کردن برتری بر تیم حریف بود که در این میان تیم امید ماهان تندیس موفق شد با تک گل حسین اجاقی برنده بازی در نیمه نخست شود.
 
در نیمه دوم ارم کیش برای جبران گل خورده بی‌محاباتر و البته با ریسک بیشتری به دروازه‌امید ماهان تندیس حمله کرد و همین امر موجب شد در دفاع آسیب‌پذیر شود و حاصل آن گلی بود که حسین یزدی وارد دروازه میثم داستانی کرد.
 
سرانجام تیم امید ماهان تندیس توسط وحید حاج اسماعیلی به گل سوم دست پیدا کرد و با این گل تیر خلاص را بر پیکره ارم کیش شلیک کرد تا سه بر صفر پیش بیفتد.
 
سوت صادق سیاهلویی به معنای پایان مسابقه و جشن پیروزی سه بر صفر امید ماهان تندیس بر ارم کیش بود تا شاگردان محمدرضا قاسمی گام اول را محکم بردارند.
 
حسین اجاقی و ابوالفضل نعمت زاده اخطاری های امید ماهان تندیس در این مسابقه بودند و محمدجواد بابلی به عنوان داور دوم و هادی فراهانی به عنوان وقت نگهدار ، صادق سیاهلویی را در امر قضاوت این بازی کمک کردند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcenf8z.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما