دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46915
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزای برنامه‌های ویژه کودکان در «گل نرگس» مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: در مرکز گل نرگس این مسجد برنامه‌های مختلفی برای کودکان زائر در طول ایام نوروز پیش بینی شده است.
برگزای برنامه‌های ویژه کودکان در «گل نرگس» مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، مجید سلیمیان امروز با اشاره به فعالیت‌های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در این مرکز برنامه‌های مختلفی برای کودکان زائر در طول ایام نوروز پیش بینی شده است و در طول این ایام نماز جماعت با حضور کودکان در مرکز گل نرگس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فضای داخلی مرکز گل نرگس برای ایام نوروز با هفت سین فاطمی و مهدوی تزئین شد، همچنین یک سوله را در کنار این مرکز با مساحت 150 متر مربع برای برگزاری برنامه‌های ایام نوروزی برای کودکان با کمک معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران آماده سازی کردیم.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران افزود: مرکز گل نرگس این مسجد از روز 29 اسفند تا 30 فروردین آماده پذیرایی از کودکان است، ساعت کار این مرکز در این ایام از ساعت 9 صبح تا 22 است.

سلیمیان با اشاره به حضور کودکان در مرکز گل نرگس مسجد جمکران اظهار کرد: این مرکز در ایام نوروز روزانه پذیرای 600 کودک دختر و پسر است. در این ایام برنامه‌هایی با محتوای آموزشی و تربیتی در مرکز گل نرگس اجرا می‌شود، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای نمایش مهمان مادربزرگ برای کودکان با محتوای صله رحم و دید و بازدید به سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز یک نمایشگاه تجسمی با محوریت 14 حدیث و تبیین زیبایی‌های ظهور برای بازدید کودکان و خانواده‌ها در مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در طول ایام نوروز در مرکز گل نرگس این مسجد شاهد برگزاری نمایشگاه نقاشی و رنگ آمیزی کودکان و نیز نمایشگاهی از نمونه عروسک‌ها و ماکت‌های برنامه‌های مختلف هستیم و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceno8e.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما