سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 26935
مسابقات کاراته سبک شوتوکان قهرمانی کشور در قم

تیم کاراته قم با ۳ مدال طلا فاتح مسابقات جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم کاراته قم با کسب ۳ مدال طلا در مسابقات کاراته سبک شوتوکان قهرمانی کشور در قم فاتح مسابقات جوانان کشور شد.
تیم کاراته قم با ۳ مدال طلا فاتح مسابقات جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شوتوکان ایران در قم ادامه یافت و پیکارهای رده سنی جوانان با کسب ۳ مدال طلا و تلاش قابل تحسین کاراته کاهای استان‌های شمالی کشور برای کسب قهرمانی همراه بود.

در اوزان ۶ گانه مسابقات رده سنی جوانان، تیم کاراته استان قم در ۳ وزن به مقام قهرمانی رسید و توانست عنوان قهرمانی رده سنی جوانان را به دست آورد اما در اوزان منهای ۴۸ کیلو، منهای ۷۰ کیلو و به اضافه ۷۰ کیلوگرم موفقیت با کاراته کاهای گلستانی و گیلانی همراه بود.

در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم مصطفی مقدس از گلستان در دیدار فینال برابر حمید رضا شهریاری از قزوین به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد و محمد حسین حاجیان از قم و محمدحسین عباس راد از فارس عنوان سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

در دسته منهای ۵۲ کیلوگرم، علیرضا باقرزاده از قم در مبارزه پایانی برابر ایوب ایوبی‌نژاد از قزوین پیروز شد تا صاحب مقام نخست شود و مهدی پایدار و سعید خنیپور به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۵۷ کیلو عنوان نخست باز هم به قمی‌ها رسید و پوریا محمدی از قم در یک فینال سراسر قمی برابر محمد امین ابوالحسنی پیروز شد و فضل ربی رحمانی از اصفهان و محسن یعقوبی سوم شدند.

در دسته منهای ۶۳ کیلوگرم‌‌‌ همان طور که از قبل، پیش بینی می‌شد علیرضا نجاتی از قم کار سختی برای قهرمانی نداشت و در فینال، مرتضی فتاحی از آذربایجان غربی را برد و محمد رضا محمد قلی و حسین خوش دونی فراهانی بر سکوی سوم ایستادند.

مقام نخست وزن منهای ۷۰ کیلوگرم به امیرحسین سهرابی از گیلان رسید که در مبارزه پایانی برابر مصطفی عباسی منفرد از قم پیروز شد و عنوان سوم مشترک نیز به علی صادقی ومرتضی عواد‌نژاد رسید.

در وزن به اضافه ۷۰ کیلو، گیلانی‌ها و اصفهانی‌ها تفرات بر‌تر بودند چنان که ابراهیم عاشوری از گیلان در فینال مهدی علی نظرخان از اصفهان را مغلوب کرد و عنوان سوم به سپهر قهرمانی از اصفهان و رضا خلج از قم اختصاص یافت.

در رده بندی استانی مسابقات کاراته سبک شوتوکان ایران و در بخش جوانان، قم به عنوان نخست دست پیدا کرد و تیم‌های گیلان و گلستان دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdceno8w.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما