چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 10905
هم‌زمان با یوم‌الله 9 دی

تجمع بزرگ عاشوراییان بصیرت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دعوت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای بر حضور پرشور حوزویان و مردم در تجمع عاشورائیان بصیرت که هم‌زمان با یوم الله 9 دی در قم برگزار می‌شود تاکید کرد.
تجمع بزرگ عاشوراییان بصیرت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، در اطلاعیه صادر شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: یوم‌الله نهم دی ماه سال ۸۸ یادآور حضور ولایی مردم ایران در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است. عظمت حضور مردم در این روز به یاد ماندنی نشانه‌ای دیگر از بصیرت ملت بزرگ ایران بود که دشمنان نظام مقدس اسلامی را مأیوس کرد و چشم فتنه را برای همیشه کور ساخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ملت همیشه در صحنۀ ایران نهم دی ماه عَلَم مبارزه علیه دین ستیزان منافق را بلند کردند و طلایه‌داران بصیرت نام گرفتند. در این حماسۀ ماندگار برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ملت ایران ثبت و ضبط شد تا برای همیشه، تاریخ گواهی دهد که در ایران اسلامی جریان نفاق و فتنه جایگاهی نخواهند داشت.

در ادامه این اطلاعیه خاطرنشان شده است: ملت ایران با تاسی از «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» نشان دادند که همچون یاران با وفای امام حسین(ع) به آرمان‌های اسلامی و شیعی وفادارند و همچنان راهشان همان راه امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است و ضمن اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه همواره در خط ولایت باقی خواهند ماند.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن بزرگداشت حماسۀ تاریخی نهم دی ماه، روز بصیرت انقلابی ملت ایران حضور درخشان ملت مسلمان و همیشه در صحنه را نشانۀ اعتقاد راسخ آنان به ولی امر مسلمین و ارزش‌های والای انقلابی مردم این سامان دانست و فضلا، طلاب و مردم ولایت‌مدار قم را به حضور در تجمع بزرگ عاشوراییان بصیرت و میثاق با ولایت که روز شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می‌شود دعوت می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceno8z.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما