سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 48625
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

رقابت 6 كاراته‌كار قمی براي گرفتن بليط سفر آسيايي به قزاقستان

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم گفت: 6 نماينده قم در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان براي كسب سهميه رقابت‌هاي قهرماني آسيا به روي تاتامي مي‌روند.
رقابت 6 كاراته‌كاي قم براي گرفتن بليط سفر آسيايي به قزاقستان
رقابت 6 كاراته‌كاي قم براي گرفتن بليط سفر آسيايي به قزاقستان
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: برای حضور موفق در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا، از روز پنجشنبه هفته جاری شاهد برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی کاراته کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان خواهیم بود.

وی با اشاره به اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته در رده‌های سنی مختلف، ابراز کرد: این پیکارها روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه برگزار می‌شود و ابتدا مردان کاراته‌کا در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان به مبارزه می‌پردازند.

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه رقابت‌های بخش بانوان نیز روز جمعه پنجم خرداد به انجام می‌رسد، اضافه کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا به جز رده سنی امید، در سه رده دیگر 6 نماینده از قم حضور دارند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد، ابراز کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده از سوی فدراسیون، مسابقات انتخابی در بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از ساعت 8 تا 11 صبح چهارم خرداد برگزار خواهد شد.

برخوردار خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی در بخش کاتا نیز از ساعت 11 تا 13 و مسابقات انتخابی بزرگسالان از ساعت 13 تا 15 انجام می‌شود، ضمن اینکه وزن‌کشی مسابقات یک روز قبل و با یک کیلوگرم ارفاق انجام خواهد شد تا بعد از برگزاری این پیکارها بهترین‌ها راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا تیرماه در کشور قزاقستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی در بخش کومیته حسین خدری در وزن منهای 57 کیلوگرم و امیرحسین گل‌بهار در وزن منهای 70 کیلوگرم نمایندگان قم هستند.

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم افزود: در رده سنی نوجوانان مسابقات گزینشی نهایی تیم ملی کاراته ایران در کاتای انفرادی سیدمجید وکیلی به نمایندگی از قم به روی تاتامی خواهد رفت و در بخش کومیته رده سنی جوانان این انتخابی شاهد حضور امین شایگان در وزن منهای 55 کیلوگرم هستیم و ستاره کاراته قم یعنی امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم به همراه سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم نمایندگان قم در کومیته رده سنی بزرگسالان خواهند بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenp8e.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما