پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 34675
در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور صورت می‌گیرد

جدال حساس نماینده فارس با نماینده قم

قم نيوز : قم نگار: در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم‌های شهید چمران لارستان و هدف پویان جوان قم در دیداری حساس پنجشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.
جدال حساس نماینده فارس با نماینده قم
به گزارش قم نگار، هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان پنجشنبه پنجم آذر با دیدار تیم‌های هدف پویان قم و شهید چمران لارستان آغاز می‌شود.

تیم شهید چمران لارستان که توانست بازی هفته گذشته خود را با بردی شیرین مقابل نفت و گاز گچساران پشت سر بگذارد، امید دارد تا با برتری مقابل نماینده استان قم در این رقابت‌ها، جایگاه پنجمی خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کند.

این دو تیم به همراه نفت و گاز گچساران برای فرار از سقوط و همچنین برای به دست آوردن جایگاه پنجم تا هفتم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

جمعه ششم آذرماه نیز، تیم ثامن‌الحجج سبزوار که تمام بازی‌های خود را در مرحله دوم لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته است، به مصاف تیم تأسیسات دریایی می‌رود. همچنین در همین روز، ذوب‌آهن اصفهان میزبان شهرداری سنندج خواهد بود.

در بازی‌های مرحله دوم، مسابقه‌های لیگ برتر دو تیم اول هر گروه به‌صورت رفت‌وبرگشت و دو تیم پایین جدول به‌صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برنامه کامل لیگ برتر هندبال بانوان کشور شامل پنجشنبه، هدف پویان جوان قم و شهید چمران لارستان و جمعه ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری سنندج، ثامن‌الحجج سبزوار و تأسیسات دریایی تهران است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcenp8x.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما