پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 40885
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تغيير سيماي شهري در ايام دهه كرامت

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: با فعال شدن بخش هاي مختلف شهرداري به مناسبت دهه كرامت و ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) اقدامات ويژه ظاهري و محتوايي در شهر در اين زمينه انجام شده است.
تغيير سيماي شهري در ايام دهه كرامت
به گزارش قم نيوز، سيدامير سامع با اشاره به انتظار شهروندان براي مناسب سازي شهر در ايام و مناسبت‌هاي مختلف اظهار كرد: در دهه كرامت به مناسبت ميلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برنامه هاي ويژه اي در شهر تدارك ديده شده و اقدامات ويژه اي اجرايي شده است.

وي اقدامات ظاهري و محتوايي انجام شده در شهر به مناسبت دهه كرامت را مورد توجه قرار داد و افزود: اين دهه به صورت ويژه در شهر قم به دليل ميزباني از كريمه اهل بيت(ع) برنامه ريزي براي تبليغات و فضاسازي صورت گرفته است.

سامع فعاليت تبليغاتي گسترده روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم و همچنين مجموعه معاونت‌هاي خدمات شهري مناطق براي اجراي برنامه هاي مختلف در ايام دهه كرامت را يادآور شد و گفت: تمام اين بخش‌ها تلاش كردند و طرح هاي ويژه پر محتوا و زيبا را در شهر اجرايي كردند.

وي محوريت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در تبليغات شهري را مورد تاكيد قرار داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهر قم از فضاي مطلوب تبليغاتي ايام دهه كرامت برخوردار است و اقدامات قابل توجهي در اين زمينه صورت گرفته است.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcenv8e.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما