دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 36835
عضو هیئت مدیره باشگاه ایثار قم:

ایثار ماهان‌تندیس قم به لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: تیم ایثار ماهان‌تندیس قم با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور راه یافت.
ایثار ماهان‌تندیس قم به لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران صعود کرد
به گزارش قم نیوز، یحیی ابطحی اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم در سه مسابقه خود از مرحله نهایی لیگ ۱۳۹۴ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تمام رقبا و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد تا با اقتدار به لیگ دسته اول ایران راه یابد.

وی اضافه کرد: رقابت‌های مرحله نهایی فصل ۱۳۹۴ بسکتبال با ویلچر دسته دوم باشگاه‌های کشور با شرکت چهار تیم ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم، هیأت البرز، هیئت جانبازان و معلولین اردبیل و شهرداری ارومیه در قم برگزار شد و تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه دادند تا جام قهرمانی در قم ماندگار شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: چهار تیم حاضر در مرحله نهایی این پیکارها از بین هفت تیر حاضر در مرحله گروهی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به این مرحله آمده‌ بودند و در نهایت تیم ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم بالاتر از رقبای خود بر سکوی نخست این پیکارها ایستاد.

وی یادآور شد: در نخستین روز برگزاری این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم به انجام رسید، تیم‌ بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم در جدالی کاملا برتر با حساب ۶۷ بر ۲۷ نتیجه مصاف با تیم شهرداری ارومیه را به نفع خود تمام کرد و هیأت البرز برابر تیم هیأت جانبازان و معلولین اردبیل ۷۴ بر ۴۹ به برتری رسید.

ابطحی بیان کرد: اما در دومین روز برگزاری این دوره از پیکارها که از قضا با توجه به حضور تیم‌ها با هدف کسب عنوان قهرمانی، از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم و شهرداری ارومیه توانستند حریفان خود تیم‌های هیأت البرز و هیئت جانبازان و معلولین اردبیل را شکست داده و مدعی کسب مجوز صعود به دسته اول کشور شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم که در گام نخست با تمام توان در مقابل تیم شهرداری ارومیه به برتری رسیده بودند، در دومین مسابقه نیز با نتیجه‌ای نزدیک ۵۸ بر ۵۵ برابر هیأت جانبازان و معلولین البرز صاحب برتری شدند تا امیدواری بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای قهرمانی در لیگ دسته دوم سال ۹۴ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داشته باشند.

ابطحی افزود: ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم در نهایت برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقه پایانی به مصاف تیم هیأت جانبازان و معلولین اردبیل رفت و در تلاش برای به دست آوردن دو امتیاز این دیدار و کسب قهرمانی این فصل، بازی بسیار خوبی ارائه کرد و در نهایت با حساب ۷۶ بر ۵۷ رقیب اردبیلی خود را شکست داد تا قهرمان این دوره از بازی‌ها شود.

وی ابراز کرد: در نهایت اینکه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس (ب) قم به لطف درخشش تک تک بازیکنان خود در ادامه موفقیت‌های ارزنده خود در مسیر تلاش برای خدمت به جانبازان و معلولین توانمند استان قم و کشور، در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی را به دست آورد و با شایستگی به لیگ دسته اول ایران راه یافت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcenv8x.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما