يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 37285
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:

تقاطع سه سطحه عمار یاسر - ۱۵خرداد به زودی تعیین وضعیت می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: با توجه به اینکه روند اجرایی پروژه سه سطحه عماریاسر- ۱۵ خرداد مطلوب شهرداری نیست، وضعیت این پروژه به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.
تقاطع سه سطحه عمار یاسر - ۱۵خرداد به زودی تعیین وضعیت می شود
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه پروژه تقاطع سه سطحه عماریاسر و ۱۵ خرداد از نظر ترافیکی برای شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: تاکنون روند مطلوبی در این پروژه طی نشده که شهرداری در حال بررسی و رفع مشکلات پروژه است.

وی طولانی شدن زمان تکمیل پروژه تقاطع سه سطحه عماریاسر و ۱۵ خرداد را یادآور شد و گفت: با وجود پیگیری‌هایی که صورت گرفته با وجود تردد بالای ترافیکی در این منطقه هنوز اقدامی در راستای تسریع در تکمیل پروژه صورت نگرفته است.

معاون شهردار قم گفت: البته پروژه فعال است و روند اجرایی را طی می‌کند اما نظرات شهرداری در پروژه جلب نشده است.

وی از مذاکره با پیمانکار پروژه برای تعیین تکلیف ادامه روند اجرایی آن خبر داد و گفت: با توجه به اینکه قرارداد پیمانکار در این پروژه تمام شده است در حال مذاکره هستیم که در صورت تغییر نکردن وضعیت اجرایی قرارداد را خاتمه دهیم.

قاری‌قرآن اضافه کرد: در صورت توافق و خاتمه قرارداد با پیمانکار، شهرداری مستقیما اقدام به تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل پروژه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد توان اجرایی پیمانکار بیش از این نیست و قطعا اقدام ویژه‌ای از سوی شهرداری در این پروژه صورت می‌گیرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به خواست شهروندان برای تکمیل پروژه و رفع معضلات ترافیکی منطقه افزود: مطالبه شهر در خصوص پروژه تقاطع سه سطحه عماریاسر و ۱۵ خرداد بالا و به حق هست که باید رسیدگی شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenw8x.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما