يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 39049
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

ترویج فرهنگ مهدویت نیاز به اعتقاد و التزام عملی دارد

قم نيوز : قم نیوز: روحانی آرژانتینی خواستار التزام عملی برای ترویج فرهنگ مهدویت در جهان امروز شد.
ترویج فرهنگ مهدویت نیاز به اعتقاد و التزام عملی دارد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سهیل اسعد از طلاب و روحانیون آرژانتینی جامعه المصطفی در همایش « موعود امم» در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: امروز جهان تشنه معارف ائمه اطهار علیهم السلام و به ویژه معارف مهدوی است که باید با تلاش و ممارست این معارف ناب را در جهان توسعه دهیم.

این روحانی آرژانتینی با اشاره به رسالت طلاب در عصر کنونی افزود: جهان باید نسبت به مکتب امام مهدی (علیه السلام) آگاهی لازم را پیدا کند و این رسالت برعهده طلاب جامعه المصطفی العالمیه است.

وی گفت: باید نسبت به ترویج فرهنگ مهدویت اعتقاد و التزام عملی داشته باشیم، ایمان، تنها نباید ذهنی و فکری باشد بلکه درعمل باید مهدی یاوران خوبی برای امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) باشیم.


سهیل اسعد ادامه داد: امروز مردم دنیا به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین اعتقاد زیادی به منجی دارند، ولی باید تلاش کرد تا منجی حقیقی و هدف و غایت نهایی ظهور و مهدویت را برای آنان تبیین و تشریح کرد.

مبلغ آرژانتینی جامعه المصطفی بیان کرد: ابتکار، خلاقیت و نوآوری لازمه کار طلاب حوزه های علمیه است، یک مبلغ واقعی باید زبان‌دان باشد تا بتواند به سهولت با جامعه بین الملل ارتباط گرفته و فعالیت تبلیغی داشته باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceo78x.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما