دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 38059
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت کشتی استان قم خبر داد

دعوت 3 فرنگی‌کار قم به اردوی مسابقات جهانی و آسیایی جوانان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت کشتی استان قم از دعوت سه فرنگی‌کار قم به اردوی جدید آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان ایران خبر داد.
دعوت 3 فرنگی‌کار قم به اردوی مسابقات جهانی و آسیایی جوانان
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: دقیقا 35 روز دیگر به زمان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در سال 2016 زمان باقی است و تیم ملی کشتی فرنگی مراحل پایانی تمرینات خود را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران باید روزهای دهم تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری با ترکیبی از کشتی‌گیران برتر و شاخص این در اوزان مختلف به رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان آسیا اعزام شود و بر همین اساس کادر فنی تیم ملی به دقت عملکرد کشتی‌گیران در اردوها را زیر نظر دارد.

دبیر هیأت کشتی استان قم بیان کرد: بر همین اساس از روز پانزدهم اردیبهشت ماه دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان آغاز می‌شود و فرنگی‌کاران قم نیز در سه وزن در کنار دیگر ملی‌پوشان در این اردو حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه مکان جدید برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نسبت به اردوهای قبلی تغییر کرده است، ابراز کرد: اردوهای پیشین تیم ملی جوانان همگی در خانه کشتی تهران برگزار می‌شد اما ملی‌پوشان برای برپایی اردوی جدید به شهرستان سیرجان سفر خواهند کرد.

رضایی بیان کرد: مهدی ابراهیمی، علیرضا‌ نجاتی و مهدی قادری سه فرنگی‌کار جوان و خوش آتیه استان قم هستند که به منظور شرکت در مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان روز پانزدهم اردیبهشت ماه عازم شهرستان سیرجان استان کرمان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اسامی نفرات جدید دعوت شده به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در حالی اعلام شد که علیرضا نجاتی در وزن 50 کیلوگرم، ‌مهدی قادری در وزن 55 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 74 کیلوگرم به نمایندگی از استان قم در این مرحله از اردو حضور خواهند داشت.

دبیر هیأت کشتی استان قم با اشاره به مدت زمان برگزاری این اردو، یاد آور شد: این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در روزهای پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمان و در شهرستان سیرجان زیر نظر مربیان تیم ملی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به زمان و میزبان برگزاری رقابت‌های سال 2016 کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا اشاره و بیان کرد: رقابت‌های امسال با حضور مدعیانی از کشورهای مختلف قاره کهن در روزهای دهم تا پانزدهم خرداد ماه به میزبانی شهر مانیل در کشور فیلیپین به انجام خواهد رسید.

رضایی در پایان به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات جهانی جوانان در سال 2016 روزهای هشتم تا سیزدهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهر ماکون فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceo78x.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما