سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 36439
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

طلاب با تولید محتوای دینی به تبیین نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی بپردازند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: طلاب وظیفه دارند محتوای مناسبی در زمینه اسلام ایجاد کنند و همه فرصت خود را صرف ترویج علم کرده و به تشریح نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی بپردازند.
طلاب با تولید محتوای دینی به تبیین نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی بپردازند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان آبادان اظهار داشت: امروز دشمن به وسیله فضای مجازی در راستای مقابله با نسل جوان اقدام می‌کند که نیازمند مقابله با آن هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر لزوم نشر اخلاق در میان طلاب افزود: بیش از هر زمانی نیازمند ترویج اخلاق در مدارس علمیه هستیم و مدیران مدارس علمیه وظیفه دارند با برگزاری کلاس‌های اخلاق در زمینه ترویج این موضوع مهم میان طلاب اقدام کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی خون هزاران شهید ریخته شده که باید قدردان این موضوع باشیم و به برکت این انقلاب حوزه‌های علمیه نشر و گسترش پیدا کرد و طلاب وظیفه دارند با نشر علوم دینی به رسالت خود عمل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بر‌اساس نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی مسئولیت داریم تا دغدغه‌های ایشان را رفع کنیم، بیان کرد: در گذشته دغدغه طلاب حجره و مدرسه بود اما امروز طلاب وظیفه دارند محتوای مناسبی در زمینه اسلام ایجاد کنند و همه فرصت خود را صرف علم افروزی و ترویج علم کنند و به تشریح نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی بپردازند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز طلاب مرزبانان دین و اعتقادات هستند، عنوان کرد: طلاب و روحانیون باید وقت خود را برای دفاع از دین و مکتب اهل بیت (ع) صرف کنند، مدیران مدارس علمیه باید کلاس‌هایی برای مقابله با شبهات دینی که توسط دشمن در جامعه منتشر می‌شود، برگزار کرده و طلاب را به سلاح علمی و اعتقادی تجهیز کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه انسان‌ها عمر است که باید از این سرمایه با ارزش بهترین استفاده را کرد، پیامبر اسلام(ص) فرمودند خداوند رحمت کند کسی را که زبان خود را حفظ کرده و عارف به زمان باشد و در راه مستقیم استقامت کند.

وی گفت: امروز فضای جامعه بسیار سخت است و طلاب نیز با نرم‌افزا‌ها و سخت‌افزا‌رها و فضای مجازی سر و کار دارند و باید مراقب خود باشند چون در معرض آسیب قرار دارند، دین‌داری طلاب و عدم آلودگی آن‌ها بسیار مهم است چون در فضای تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند و باید مراقب این فضا بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceoe8x.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما