شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 26719

مرکز درمانی سلفچگان قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی سلفچگان، گفت: این مرکزکه از سوی یک خیر و با همکاری دولت ساخته شده است، همزمان با هفته دولت و در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) افتتاح می‌شود.
مرکز درمانی سلفچگان قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی خواه به مناسبت روز پزشک با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی بخش سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب، این سیاست‌ها از نیمه اردیبهشت ماه امسال، تحول چشمگیری به وجود آمده که بر اساس آنم هزینه‌های کمرشکن مردم در مراجعه با مراکز دولتی کاهش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اعتقاد دولتمردان مبنی برشان و منزلت مردم دربرخورداری از خدمات بهداشتی، افزود: امیدواریم با تلاش، کوشش و همدلی دستگاه‌های اجرایی کشور و همراهی مردم، این تحول بزرگ و ثمر بخش برکاتش بیش از پیش بر مردم عیان شود.

ایرانی‌خواه با بیان برخورداری قم از اورژانس هوایی، تصریح کرد: قم در کنار ۱۳ استان دیگر مجهز به این توانمندی شده است و در کمتر از ۳ هفته نیز با ۱۷ ماموریت جان افراد زیادی نجات پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید به گام مثبت طرح تحول سلامت در قم، عنوان کرد: این طرح سبب شده است تا ۱۰ درصد هزینه‌های مردم در مراجعه به مراکز دولتی کاهش یابد که این طرح حاصل تلاش خوب دولتمردان است.

ایرانی خواه با اشاره به افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی سلفچگان، گفت: این مرکزکه از سوی یک خیر و با همکاری دولت ساخته شده است، همزمان با هفته دولت و در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تنها یک بیمارستان با امکانات مقبول در قم وجود دارد، تاکید کرد: بیمارستان شهید بهشتی تنها بیمارستان با همه امکانات است که امیدواریم اوائل سال آینده با افتتاح بیمارستان فرقانی گوشه‌ای از مشکلات درمانی استان حل شود، البته با عنایت مسئولان امیدواریم سال ۹۵ شاهد افتتاح بیمارستان امجدی نیروگاه باشیم.

وی بااشاره به هزینه‌های بالای درمان در قم، بیان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت ۶ میلیارد تومان از محل هدفمندی، در قالب طرح تحول به شکل یارانه برای مردم هزینه شده است قبل از آن، هزینه‌ها باید از جیب مردم پرداخت می‌شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به برخی انتقاد‌ها نسبت به پزشکان، خاطرنشان کرد: اگر پزشکی قصوری کند نباید آن ‌را به کل جامعه پزشکی تعمیم کرد و به کل جامعه پزشکی آسیب زد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceof8w.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما