جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 30769
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه:

امکانات موجود پاسخگوی نیازهای ورزشی جعفریه نیست

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه با بیان این که سالن کشتی این شهر تنها یک تشک کشتی دارد، گفت: امکانات موجود پاسخگوی نیازهای ورزشی جعفریه نیست.
امکانات موجود پاسخگوی نیازهای ورزشی جعفریه نیست
به گزارش قم نیوز، امیر شیخ اظهار داشت: امکانات ورزشی موجود شهر جعفریه نیاز به توسعه و نوسازی دارد و تعدادی از سالن‌های ورزشی این شهر و روستاهای آن فاقد برخی از تجهیزات لازم هستند.

وی افزود: در سال‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در زمینه توسعه اماکن ورزشی جعفریه انجام شده و چند سالن ورزشی در جعفریه احداث شده است اما با توجه به تقاضا و نیازها، امکانات موجود پاسخگوی نیازهای ورزشی جعفریه نیستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه گفت: در شهر جعفریه و روستاهای آن زمین چمن فوتبال وجود ندارد و با وجود این که جعفریه در لیگ دسته اول فوتبال استان قم دارای تیمی با قدمت چند ساله است اما تمرینات این تیم در زمین خاکی انجام می‌شود.

شیخ بیان داشت: استخر و ورزش‌های آبی در جعفریه وجود ندارد و علاقمندان به شنا در این منطقه باید برای استفاده از استخر شنا به قم بیایند و فاصله بین جعفریه تا قم را طی کنند.

وی عنوان کرد: چند سالن ورزشی تخصصی رشته‌های رزمی و رشته کشتی در جعفریه فعال است و ورزشکاران آن در مسابقات استانی نیز عملکرد بسیار خوبی دارند اما ضعف امکانات در این باشگاه بر کیفیت کار ورزشکاران اثر می‌گذارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه تصریح کرد: سالن کشتی شهر جعفریه تنها یک تشک کشتی دارد و بخش دیگر این سالن فاقد تشک یا هر پوشش دیگری است و کمبود تاتامی در باشگاه‌های رزمی نیز مشهود است و باید برای تجهیز این اماکن فکری کرد.

شیخ افزود: ورزش جعفریه در صورت حمایت و پشتیبانی می‌تواند نقش پررنگ‌تری در توسعه ورزش قهرمانی استان قم ایفا کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceof8x.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما