يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 29509
مدیرکل راه آهن قم:

روزانه ۲۰ هزار مسافر در ایستگاه‌های راه آهن قم ترانزیت می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه‌آهن قم گفت: روزانه ۲۰ هزار مسافر در قالب ۴۴ قطار مسافربری در ایستگاه‌های راه‌آهن استان ترانزیت می‌شوند.
روزانه ۲۰ هزار مسافر در ایستگاه‌های راه آهن قم ترانزیت می‌شوند
به گزارش قم نیوز، با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ هزار مسافر در ایستگاه‌های راه آهن قم ترانزیت می‌شوند اظهارداشت: روزانه سه هزار و ۸۰۰ صندلی از ظرفیت قطارهای مسافربری که در محورهای قم تردد می‌کنند، ویژه شهروندان قم است که به مقصدهای مختلف تردد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مجموع روزانه بالغ بر ۲۰ هزار مسافر در ایستگاه‌های راه آهن قم ترانزیت می‌شوند و ۴۴ قطار رفت و برگشت در محورهای راه آهن این استان تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین مسافر در مسیر قم به مشهد جابه جا می‌شود، گفت: روزانه چهار قطار رفت و برگشت مسافربری در این مسیر حرکت می‌کند.

زادخور با اشاره به کاهش تعداد تردد‌ها در مسیر قم به تهران و بالعکس، افزود: به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات دولتی در ایام نوروز درخواست سفر به تهران کاهش یافته ‌و چهار قطار رفت و برگشت این مسیر را در مسیرهای طولانی قرار داده‌ایم.

وی افزود: گزارشات دریافتی در کمیسیون ویره‌ای بررسی و نقص‌های احتمالی برطرف می‌شود تا از تاخیر قطار‌ها جلوگیری شود تا رضایت زائران و مسافران را به همراه داشته باشد.

به گفته مدیرکل راه آهن قم، مساجد و سالن‌های ایستگاه‌های قطار قم به امکانات رفاهی تجهیز شده است تا خدمات و تسهیلات مناسب و شایسته‌ای در اختیار مسافران قرار گیرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdceon8w.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما