سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 33559

رئیس هیئت ورزش های رزمی قم منصوب شد

قم نيوز : قم نگار: رئیس جدید هیئت ورزش های رزمی استان قم با برگزاری انتخابات رسمی این هیئت ورزشی منصوب شد.
رئیس هیئت ورزش های رزمی قم منصوب شد
به گزارش قم نگار، جواد محمدزاده با کسب بیشتری رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش های رزمی استان قم برگزیده شد.

مجمع انتخابات هیئت ورزش های رزمی استان قم دیروز با حضور علیرضا امینی نایب رئیس فدراسیون ورزش های رزمی و ریاست حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع که نماینده وزارت ورزش و جوانان ناظر برگزاری آن بود جواد محمدزاده با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۵ رای موجود بار دیگر به عنوان رئیس این هیئت ورزشی منصوب شد.

مجتبی آخوندی، سید مصطفی سید زاده، محمدحامد صفا، محمدجواد فرد، علیرضا کاشف جاه، جواد محمدزاده، ولی مغانلو، حجت ملکی، حسن یاری و ابوالفضل مرادبیاتی نامزدهای احراز ریاست هیئت ورزش های رزمی قم بودند که آخوندی و یاری در مجمع حاضر نشدند.

از میان ۸ نامزد باقی مانده محمدجواد فرد و علیرضا کاشف‌جاه پس از بیان برنامه‌های خود از کاندیداتوری انصراف داده و محل مجمع را ترک کردند و در ادامه نوبت به سید مصطفی سید زاده و محمدحامد صفا رسید که به نفع حجت ملکی کناره گیری کنند.

در نهایت با انجام رای گیری، محمدزاده ۱۰ رای به دست آورد و در شرایطی که چند ماه قبل به دلیل عدم صلاحیت کاندیداتوری به عنوان رئیس هیئت انجمن های ورزشی در سال ۹۲ از مسئولیت خود معلق شده بود دوباره عهده دار این سمت شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceon8x.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما