چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 21949

مقابل ثامن الحجج مشهد، از پیش بازنده نیستیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: در دیدار برابر مقابل ثامن الحجج مشهد در لیگ بر‌تر هندبال کشور، از پیش بازنده نیستیم و به کسب امتیاز فکر می‌کنیم.
مقابل ثامن الحجج مشهد، از پیش بازنده نیستیم
به گزارش قم نیوز، سید ناصر فسلفی درباره بازی روز جمعه تیمش برابر ثامن الحجج مشهد در هفته هجدهم لیگ بر‌تر هندبال کشور اظهار کرد: با توجه به پیروزی ارزشمند هفته گذشته برابر کاسپین قزوین با خیالی آسوده‌تر و انگیزه‌ای دو چندان به مشهد می‌رویم و می‌دانیم که بازی با تیم سوم جدول لیگ بر‌تر هندبال بازی بسیار سختی است.

وی گفت: ۴ بازی دیگر تا پایان لیگ بر‌تر در پیش داریم که در این ۴ مسابقه باید با تیم‌های اول، سوم، چهارم و ششم جدول بازی کنیم و این بدان معناست که متاسفانه فرصت بازی با تیم‌های نیمه پایین جدول را که پیروزی در آن مسابقات در دسترس‌تر بود از دست داده‌ایم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم که به تازگی این سمت را عهده دار شده است، افزود: گرچه بازی برابر تیم سوم جدول دشوار است اما به هیچ وجه برای کسب امتیاز نا‌امید نیستیم و به کسب امتیاز از مشهد فکر می‌کنیم.

فلسفی بیان کرد: در مسابقه برابر ثامن الحجج از پیش بازنده نیستیم و در جلسه تمرینی دیروز تیم هم به بازیکنان گفتم که هر کدام از آن‌ها که فکر می‌کنند در مشهد شانسی نداریم با ما به مشهد نیایند.

وی تصریح کرد: با توجه به انصراف دو تیم از جدول، فقط یک تیم از انتهای جدول رده بندی سقوط می‌کند و با پیروزی خوبی که هفته گذشته برابر کاسپین قزوین به دست آوردیم خطر سقوط تیم صبا تقریبا رفع شده اما باید به فکر افزایش امتیازات در بازی‌های آینده هم باشیم.

سرمربی تیم هندبال صبا خاطرنشان کرد: پیروزی بر کاسپین خوشحال کننده بود و با توجه به اینکه تیم هندبال صبا از هفته نخست لیگ بر‌تر طعم پیروزی را نچشیده بود، این برد انگیزه زیادی به بازیکنان داد و نوار ناکامی‌های سریالی تیم را پاره کرد و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده نیز بتوانیم نتایجی درشان هندبال قم به دست آوریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceoo8w.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما