سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 39959
منبع : خبرگزاری مهر
با حضور مرفاوی؛

نخستین تمرین تیم فوتبال صبای قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال صبای قم در دور آماده سازی پیش فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور صمد مرفاوی برگزار شد.
نخستین تمرین تیم فوتبال صبای قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، نخستین تمرین تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید غروب دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد تا صبای ۹۵ به طور رسمی کار خود را آغاز کند.

در این جلسه تمرینی صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم و ساکت الهامی دستیار وی برای نخستین بار در تمرین تیم جدیدشان شرکت کردند ضمن این که حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز در این تمرین حضور پیدا کرد.

تست گیری از بازیکنان بومی برنامه نخستین تمرین تیم صبای قم بود که البته تعدادی از این بازیکنان نیز غیر بومی بودند و حدود ۷۰ بازیکن در تست روز نخست صبا حضور داشتند.

حامد لک و محمدرضا قدرتی‌پور دروازه بانان فصل گذشته صبا دور زمین به دویدن پرداختند اما مسعود حق جو، میلاد فراهانی، محسن کرمی و سید مهدی حسینی با صبا تمرین نکردند و نظاره گر تمرین بودند.

نکته جالب تمرین امروز صبا حضور رضا عنایتی با لباس شخصی در کنار زمین بود و و این مهاجم گلزن و باتجربه دقایقی در کنار زمین با صمد مرفاوی و سپس محمدرضا کشوری فرد مدیر عامل صبا به گفتگو پرداخت.

گفته می‌شود وی به همراه یک یا ۲ بازیکن دیگر قرار است به زودی با صبا قرارداد امضا کنند و صبا به زودی برای برگزاری اردو راهی سرعین اردبیل می‌شود.

برنامه تست گیری از بازیکنان بومی صبا امروز سه‌شنبه نیز ادامه دارد البته بازیکنان سابق بومی صبا در تمرین روز دوشنبه حضور نداشتند و در نوبتی جداگانه، آمادگی خود را در معرض دید مرفاوی خواهند گذاشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceoo8x.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما